Account Software Groep start nieuw decennium als Partner van het Jaar



(Persbericht) About Software winnaar Implementatie Award Databas en ARCH-IT zien prestaties beloond met doelgroepenawards

Amsterdam, 27 januari 2011 Op 26 januari reikte AccountView tijdens een strategiesessie traditiegetrouw zijn jaarlijkse Partner Awards uit. Account Software Groep (ASG) zag zijn prestaties in 2010 voor de achtste keer op rij beloond met de award voor Expert Center van het Jaar. Ook de Implementatiepartner van het Jaar verlengde zijn titel: About Software mocht deze onderscheiding voor de vierde keer in zijn zak steken. Bij de doelgroepenawards vielen Databas en ARCH-IT in de prijzen. Databas won voor de tweede keer achtereen de Projecten en Uren Award en nam de Accountancy Award over van ASG, terwijl ARCH-IT dit jaar de Groothandel Award mee naar huis mocht nemen.

Prestaties koplopers blijven sterk
ASG voerde in 2010 opnieuw het partnerpeloton aan en wist daardoor net als in de voorgaande jaren de titel van Partner van het Jaar in de wacht te slepen. Bij de Implementatiepartner van het Jaar 2010 bleef het tot op het laatste moment spannend. Uiteindelijk wist meervoudig prijswinnaar About Software ook dit keer weer de hoogste score te behalen op het gebied van de hoogste klanttevredenheid bij implementaties. eServiceware werd een goede tweede.

Focus op accountancy en project/uren succesvol
Bij de doelgroepenawards, waar het draait om de prestaties op het gebied van klanttevredenheid, aantal implementaties en kennis en expertise in een specifieke productmarktcombinatie, slaagde Databas erin ASG van de troon te stoten in de accountancy. Met twee op dit terrein gespecialiseerde consultants wist het bedrijf een flinke groei te behalen. Ook boekte Databas succes met de verkoop van AccountView Go, het online boekhoudpakket voor optimale samenwerking tussen accountant en cliënt. Er werden diverse bijeenkomsten voor accountants georganiseerd over Samenstel-assistent, een oplossing waarmee deze branche een grote efficiencyslag kan realiseren. Net als in het voorgaande jaar had Databas in 2010 ook een sterke focus op projecten en uren. Bovendien slaagde het bedrijf erin de vorig jaar door AccountView geïntroduceerde SaaS-oplossing voor personeels- en salarisadministratie Nmbrs als eerste in de markt te zetten. Dat leverde deze partner voor de tweede keer de Projecten en Uren Award op.

Scoren met oplossingen voor groothandel
ARCH-IT mag zich de trotse winnaar noemen van de Groothandel Award. Deze award werd dit jaar voor het eerst uitgereikt. Arch-IT investeerde ondanks de recessie fors in training. Daarnaast is het klantenbestand flink gegroeid en is de klanttevredenheid hoog. Ook implementeerde ARCH-IT als eerste AccountView-partner een innovatieve oplossing voor voorraadbeheer. Voorraadoptimalisatie is een van de speerpunten van AccountView.

Casper Haspels, Commercieel Directeur van AccountView, is te spreken over de prestaties van de partners: “Onze partners hebben het ook dit jaar weer goed gedaan. Daar zijn we trots op. De specialisatie naar productmarktcombinaties werpt bovendien zijn vruchten af. Dat is duidelijk te zien aan de resultaten die Databas en ARCH-IT hebben behaald. Door je als partner te focussen op de behoeften van specifieke doelgroepen ben je beter in staat om je klanten toegevoegde waarde te bieden. Vanuit AccountView blijven we dit naar onze partners onderstrepen. Ook het aanbieden van innovatieve SaaS-oplossingen, zoals AccountView Nmbrs of AccountView Go, zal een belangrijke succesfactor voor ze zijn in de komende jaren.”

Over AccountView
Sinds 1987 levert AccountView flexibel in te richten software aan meer dan 28.000 klanten in het mkb. Met de boekhouding als sterke financiële basis biedt AccountView een geïntegreerde oplossing voor groothandels- en projectadministratie, urenregistratie, accountancy, CRM, HRM en salarisadministratie. Online- en backofficeapplicaties kunnen daarbij naargelang behoefte worden gecombineerd; beide communiceren via webservices met andere internettoepassingen. Een netwerk van gecertificeerde partners zorgt voor de verkoop, implementatie en realisatie van specifieke wensen. Zij investeren net als AccountView veel in klanttevredenheid en langdurige relaties. AccountView maakt onderdeel uit van Visma AS, top 10-speler op de business-softwaremarkt in Europa.

Bekende namen in het klantenbestand van AccountView zijn onder andere: Formido, Koningszuivel, Xenos, IHC, Paradiso, SER, Madurodam, CBF, Stichting Soa Aids, Nederlandse Sportalliantie, Berk Accountants en Belastingadviseurs en Accon AVM adviseurs en accountants. Meer informatie over AccountView vindt u op www.accountview.nl.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: