AccountView CRM as a Service slaat aan



(Persbericht) Altijd en overal beschikbaar en binnen een dag in gebruik te nemen

Amsterdam, 2 maart 2011 Sinds de introductie van AccountView SuperOffice CRM Online blijkt dat deze applicatie voorziet in een duidelijke behoefte. Vooral de online beschikbaarheid, de geringe investeringen en het feit dat de software binnen een dag in gebruik kan worden genomen, worden in de praktijk belangrijk gevonden.

Een van de klanten van het eerste uur voor AccountView SuperOffice CRM Online is CBG Connect, onderdeel van de Computer Beheer Groep, dat glasvezelverbindingen en koppelingen tussen vestigingen op basis van het KPN-portfolio verkoopt. Voor het managen van de gegevens van de duizenden klanten van het bedrijf werd een goed CRM-systeem gezocht. Belangrijke argumenten voor de keuze voor AccountView SuperOffice CRM Online zijn onder andere de lagere beheerkosten van de online software, de open structuur, de koppeling met office en een sterke integratie met e-mail.

“We konden vrijwel direct van start met de applicatie. Vrijdag kregen we instructies en de volgende werkdag gingen we ermee aan de slag. Het aantal vragen van onze medewerkers was minimaal. AccountView SuperOffice CRM Online bevalt prima, het is een perfecte versie voor sales,” zegt Johan Schotanus, algemeen directeur van CBG Connect. “We willen het systeem de komende tijd verder uitbreiden. Zo zullen we een verbreding van ons aanbod gemakkelijk in de software kunnen opnemen.”

“Onze wens is dat we op termijn over een zeer uitgebreid CRM-systeem beschikken. Niet alleen voor het beheren van klantgegevens maar vooral ook om meer inzicht te krijgen in de ervaringen en wensen van onze klanten. Daarmee kunnen we onze dienstverlening aanscherpen en zo de klanttevredenheid verbeteren en verkoopkansen optimaal benutten.”

Over CBG Connect
CBG Connect B.V. is al een aantal jaren Top Partner van KPN als het gaat om het aanbieden van internetverbindingen. Door de betrouwbare en zorgvuldige manier van werken is CBG Connect door KPN opgenomen in een groep van vijf grote organisaties, die voor KPN de advisering en begeleiding doen met betrekking tot het aanbieden van Connectiviteitsdiensen. Meer informatie over CBG Connect is te vinden op www.cbgconnect.nl.

Over AccountView
Sinds 1987 levert AccountView flexibel in te richten software aan meer dan 28.000 klanten in het mkb. Met de boekhouding als sterke financiële basis biedt AccountView een geïntegreerde oplossing voor groothandels- en projectadministratie, urenregistratie, accountancy, CRM, HRM en salarisadministratie. Online- en backofficeapplicaties kunnen daarbij naargelang behoefte worden gecombineerd; beide communiceren via webservices met andere internettoepassingen. Een netwerk van gecertificeerde partners zorgt voor de verkoop, implementatie en realisatie van specifieke wensen. Zij investeren net als AccountView veel in klanttevredenheid en langdurige relaties. AccountView maakt onderdeel uit van Visma AS, top 10-speler op de business-softwaremarkt in Europa.

Bekende namen in het klantenbestand van AccountView zijn onder andere: Formido, Koningszuivel, Xenos, IHC, Paradiso, SER, Madurodam, CBF, Stichting Soa Aids, Nederlandse Sportalliantie, Baker Tilly Berk Accountants en Belastingadviseurs en Accon AVM adviseurs en accountants. Meer informatie over AccountView vindt u op www.accountview.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaande personen:

AccountView
Anita Loman
Tel.: +31 (0)20 35 52 999
anita@accountview.com

The Communication Force
Anke van de Vliet
Tel.: +31 (0)23 - 56 56 850
ankevdv@communicationforce.com



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: