Babymand.nl krijgt na 8 jaar een grondige metamorfose.



(Persbericht) Babymand, de webwinkel voor originele kraamcadeaus en meer, heeft vandaag haar vernieuwde en verbeterde webwinkel geopend. Acht jaar na de oprichting van Babymand vond Directeur Hanneke Herweijer het tijd voor verandering.

De webwinkel onderging een metamorfose. Hierbij werd niet alleen rekening gehouden met het uiterlijk, maar ook met functionele verbeteringen die de klanten van Babymand meer gebruikersgemak en efficiëntie bieden. Er zijn betere zoek- en betaalmogelijkheden toegevoegd. Ook het assortiment is aanzienlijk uitgebreid. Niet alleen met nieuwe originele kraamcadeaus, maar ook met cadeaus voor dreumesen en peuters. Babymand levert inmiddels een groot deel van de collectie onder het eigen Babymand label, zodat kwaliteit en veiligheid optimaal gewaarborgd worden.

De webwinkel is het kloppende hart van de Babymand Groep en daarom werden kosten nog moeite gespaard om de juiste beslissingen te kunnen nemen voor de toekomst. Er werd een externe webshop bouwer ingeschakeld en er werd marketing en communicatieadvies gevraagd. Hierbij werd tevens de zoekmachinevriendelijkheid van de oude en nieuwe website meegenomen.

“Acht jaar na oprichting van Babymand staan we op het punt dat we een mooie klantenkring hebben opgebouwd en we groeien nog steeds”, vertelt Hanneke Herweijer, Directeur van de Babymand Groep. “Om die groei op te vangen en ons bedrijf verder uit te kunnen bouwen hebben wij een nieuwe strategie bepaald. De nieuwe webwinkels van Babymand, www.babymand.com en de Babymand groothandel, www.babymandgroep.com, zijn hiervan het eerste tastbare resultaat.”

Hanneke Herweijer is het voorbeeld van een doortastende vrouwelijke ondernemer. Kernwoorden die haar het beste omschrijven zijn: aanpakken, doorgaan en openstaan voor nieuwe ideeën.

“Je blijft aanpakken en doorgaan met evenveel enthousiasme, maar we merkten dat er hier en daar wat bedrijfsblindheid de kop op stak na al die jaren. Daarom hebben wij de beslissing genomen om zaken te veranderen en extern advies in te winnen. Wij hebben tevens een klantenpanel opgericht. De frisse ideeën die daaruit voortkwamen, hebben wij omgezet in concrete acties en daar zijn wij trots op.”

De groei van Babymand betekent ook een uitbreiding in personeel. Hanneke heeft ervoor gekozen om op zoek te gaan naar medewerkers die een minder goede uitgangsposititie hebben op de arbeidsmarkt. De nieuwe collega‘s krijgen bij Babymand een kans om te re-integreren of aangepaste werkzaamheden te verrichten. De werkervaring die zij opdoen bij Babymand geeft hen een beter toekomstperspectief. “Ik geloof in gelijke kansen en ik ben zeer tevreden over het werk en de werkhouding van onze nieuwe collega‘s”. Samen zetten zij er dan ook de schouders onder om van de nieuwe webwinkels een absoluut succes te maken.

De links van de nieuwe webwinkels zijn:
www.babymand.com
www.babymandgroep.com
Contactgegevens Babymand Groep: info@babymand.nl of hanneke@babymand.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: