Brand in Alkmaarse woning



Dinsdagavond ontdekten voorbijgangers dat
een woning aan de Laan van Bath in de nieuwbouwwijk Alkmaar Noord
vol met rook stond. Omdat niet bekend was of er nog mensen in het
huis aanwezig waren forceerde de politie een raam. In de woning
werd de 34-jarige bewoner aangetroffen.

Hij kon nog op eigen gelegenheid de woning
verlaten maar is in verband met het inademen van rook overgebracht
naar het ziekenhuis in Alkmaar waar hij is opgenomen. De man
verklaarde dat de brand vermoedelijk is ontstaan door het omvallen
van een brandende kaars waardoor een stoel is gaan branden. De
woning liep veel rookschade op.

bron:Politie Noord Holland Noord



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: