Clang 1.3.0 komt met split-run en smart-run voor e-mail campagnes



(Persbericht) Twee jaar na de introductie op de internationale markten van de intelligente e-mailmarketing software Clang van E-Village uit Zeist en een half jaar na de introductie van social media integratie, komt het bedrijf nu met split-run en smart-run functionaliteiten voor deze toepassing. Met deze nieuwe functionaliteit is het mogelijk om snel en eenvoudig twee of meer variaties van een e-mail marketing uiting naast elkaar te laten lopen om op die manier vast te kunnen stellen welke variatie de beste resultaten oplevert. Voor de gebruikers van Clang betekent dit dat e-mail marketing campagnes qua aanhef en inhoud nog efficiënter kunnen worden toegeschreven aan de geadresseerden.

Robert Rebergen, managing partner van E-Village: “De automatisering van marketingwerkzaam-heden zal in 2011 verder doorzetten, en daar bieden we in de nieuwe versie van Clang diverse mogelijkheden voor. Daarnaast constateren wij een duidelijke stijging in de vraag naar verbetering van efficiency en effectiviteit. De toenemende stroom van berichten in de inbox van de ontvanger (´inbox clutter‘) is daar natuurlijk debet aan en met deze nieuwe functionaliteiten geven we invulling aan een wens van onze klanten. Zij willen meetbaarheid en direct resultaat”.

Naast deze nieuwe functionaliteit is er ook een optionele module beschikbaar: de zogenaamde smart-run. De smart-run functionaliteit maakt het mogelijk om op basis van door de gebruiker gedefinieerde variabelen de best scorende optie te selecteren, en na bijvoorbeeld 15% van de database gemaild te hebben, de best scorende geheel geautomatiseerd aan te bieden aan de resterende 85% van de abonnees.

Zowel de split-run als de smart-run, zal vooralsnog ruimte bieden aan 26 variaties.

Over E-Village en Clang
Software ontwikkelaar E-Village, opgericht in 2000, is gespecialiseerd in intelligente software voor e-mailmarketing. Met Clang, de software van E-Village, kunnen klantgerichte bedrijven ook geautomatiseerd de dialoog met hun klantenbestand aangaan en zo de relatie met hun klanten verbeteren. Naast e-mail kan met Clang ook SMS hiervoor ingezet worden. Met de webformulieren van Clang kunnen klantgegevens worden opgevraagd en direct in Clang worden opgeslagen. Daarnaast biedt Clang de mogelijkheid om content eenvoudig te delen op social networks.
Clang wordt al gebruikt door vele professionele marketeers en organisaties die meerwaarde en winst willen halen uit klantrelaties, waaronder Albelli, Bakker Hillegom, G-Star, Vergelijk.nl, KLM en Shell.

http://www.createaclang.com/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Noot voor de redactie (niet voor publicatie):
Nadere informatie inzake het bovenstaande wordt u graag verstrekt door Rogier van der Veen van E-Village, die telefonisch via 030 - 698 16 93 bereikbaar is.

Zeist, 4 januari 2011

E-Village
Amersfoortseweg 10e
3705 JG Zeist



Comments are closed.