Datakwaliteitsoplossing van Uniserv nu ook voor Oracle Siebel CRM



DQ-Connector integreert adresverificatie en verwijdering van duplicaten

Pforzheim, 3 mei 2010 - Uniserv maakt via DQ-Connector Real-Time functies voor valideren van postadressen en verwijderen van doublures beschikbaar voor gebruikers van Oracle Siebel CRM (vanaf versie 8.0). Met deze oplossing zijn contactgegevens vanaf de eerste invoer correct én blijven dat ook. Hierdoor verbetert de kracht en de efficiency van customer relationship management.

Uniserv DQ-Connector Real-Time kan naadloos geïntegreerd worden in het Oracle Siebel Customer Relationship Management (CRM) -systeem voor Siebel Enterprise Applications en Siebel Industry Applications. Hierdoor krijgen gebruikers van deze applicaties de beschikking over correcte, consistente, volledige en actuele klantgerelateerde data. Dat maakt ook succesvol en efficiënt beheer mogelijk van alle aan CRM gerelateerde werk-, verkoop- en marketingprocessen. Voor het activeren van de DQ-Connector in de Oracle Siebel CRM-omgeving hoeft niet geprogrammeerd te worden. De onderdelen van de connector, post en mailRetrieval, worden automatisch geïntegreerd met behulp van de standaard functies die hiervoor in Siebel beschikbaar zijn.

"Met de DQ-Connector Real-Time Siebel CRM ondersteunen we nu ook bedrijven die Siebel CRM gebruiken voor het efficiënt beheren van hun klantgegevens en die een goede werking van hun CRM-oplossing willen garanderen door een consistent hoge kwaliteit van de opgeslagen klantinformatie. Na de introductie van de comfortabele plug&play integratie met Microsoft Dynamics CRM in november 2009, is de DQ-Connector Real-Time Siebel CRM een volgende stap in het beschikbaar maken van de Uniserv Data Quality Services voor de belangrijkste CRM-oplossingen," zegt Roland Pfeiffer, CEO van Uniserv.

Uniserv's DQ-Connector voor datakwaliteit in CRM-applicaties biedt verder de volgende voordelen:

• Als de data correct zijn, zullen ook de business intelligence en analyseprocessen betrouwbaarder zijn.
• Bespaart kosten op CRM doordat gegevens automatisch ingevoegd en gecorrigeerd worden.
• Volledige integratie binnen Siebel zorgt voor aanzienlijk lagere kosten voor training van gebruikers en snellere acceptatie door gebruikers.
• Klanten zijn tevreden als het contact center hen direct telefonisch weet te vinden.
• Meer klanttevredenheid doordat er geen dubbele mails meer verstuurd worden.
• CRM-projectdoorlooptijden verbeteren drastisch wat een kortere ´time-to-market' oplevert.

Over Uniserv
Uniserv GmbH is een toonaangevende Europese aanbieder van Data Quality Solutions: internationaal inzetbare software en services voor de kwaliteitsbewaking van klantgegevens bij Business Intelligence, CRM, Data Warehousing, eBusiness en Direct en Database Marketing. Met wereldwijd meer dan 3.300 installaties ondersteunt Uniserv 850 tevreden klanten bij het optimaliseren van de Single View of Customer in hun klantendatabase. Uniserv is opgenomen in Gartner's Magic Quadrant for Data Quality Tools 2009.

Uniserv, opgericht in 1969, telt ruim 110 medewerkers. Vanuit het hoofdkantoor in Pforzheim en de vestiging in Parijs bedienen zij gerenommeerde klanten uit uiteenlopende branches, zoals ADAC, Allianz, BMW, Bertelsmann, Commerzbank, DBV Winterthur, Deutsche Bank, Deutsche Börse Group, France Telecom, Greenpeace, GEZ, Heineken, Johnson & Johnson, Nestlé, Otto, Payback, PSA Peugeot Citroën, T-Mobile, Time Life en Union Investment. Voor meer informatie: www.uniserv.com/nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersoon:

The Communication Force
Caroline Breure
Tel. +31 (0)23 - 5656850
carolineb@communicationforce.com



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: