De planningsdeskundige; evenementen plannen met gemak



Of het gaat over een klein liefdadigheidsevenement of een bedrijfsevenement dat interactie vereist met meerdere locaties, de hotelgroep Holiday Inn beschikt over 120 inspirerende locatie voor allerlei soorten meetings. Van begin tot eind zitten de Holiday Inn meetings als evenementenpakket erg soepel in elkaar en zorgen ze ervoor dat klanten opnieuw boeken voor hun volgende evenement.

De website van Holiday Inn geeft een voorsmaakje van de klantgerichtheid met zijn makkelijk te navigeren “mix&match”-menu. Dit geeft gebruikers de juiste hotelopties voor hun evenement. Er is ook een speciaal businesscenter om klanten te helpen met gecompliceerde of veelvoudige boekingen en voor elk evenement wordt een vergadergastheer of gastvrouw toegewezen. Ongetwijfeld is het een hulp voor evenementcoördinatoren om iemand stand-by te hebben voor eventuele storingen tijdens het evenement. Het Holiday Inn-team kan op vraag van het businesscentrum of een vergadergastheer of gastvrouw ook teambuildingactiviteiten als golf, paintball, quadrijden en zelfs spabezoeken of een uitstapje naar een nachtclub organiseren.

Deze hulp is van onschatbare waarde voor organisatoren van bedrijfsevenementen en conferenties, die ervoor moeten zorgen dat aan elke detail werd gedacht, zowel in de conferentie, de vergaderzaal als erbuiten. Nu we het hebben over de catering: het is van vitaal belang dat deelnemers op de juiste manier gevoed worden zodat ze alert blijven doorheen de dag. Het Holiday Inn biedt vier "Simply Uplifting"-menu‘s aan om hongerige magen te stillen met heerlijke lekkernijen zoals een exotische paella met zeevruchten of een boerenquiche met een verse fruitsalade als afsluiter. Dit kwaliteitsvoedsel onder de vorm van een snelle hap of een stevige maaltijd betekent dat alle deelnemers alleen maar hongerig zijn naar de inhoud van de vergadering.

Holiday Inn weet dat kosteneffectieve waarde toevoegen aan het pakket een makkelijke manier is om klanten tevreden te houden. Een van de redenen waarom deze hotelgroep favoriet is bij evenementenplanners in het Verenigd Koninkrijk is hun eenvoudig beloningsprogramma. Het systeem is ontworpen om de persoon die de boeking maakt te belonen, ongeacht of die persoon deelneemt aan het evenement of niet. De BusinessClub-punten kunnen worden opgebouwd in de tijd en opgenomen worden voor maaltijden, persoonlijke hotelverblijven en vouchers voor plaatsen zoals Gap, TGI Friday en Comet. Gebruikers van de regeling kunnen de beloning ook omzetten in luchtmijlen en internationale hotelovernachtingen.

Een andere manier waarop ze de ervaring van de gasten versterken is door op hun website hun ervaringen te delen met de organisatoren van de conferentie. Zo zetten ze bijvoorbeeld bedrijven aan om het bedrijfsjargon te verminderen omdat dit leidt tot een gebrek aan concentratie bij de deelnemers waardoor belangrijke punten verloren kunnen gaan. Hoewel bedreven planners het advies dat te vinden op de website misschien niet nodig hebben, kan het zeker startende ondernemingen helpen. Dit is waar de Holiday Inn-groep zo goed in is: nieuwe en ervaren klanten op de juiste toon aanspreken, van de planning tot en met een soepel verlopende uitvoering van een evenement. De voor- en nazorg zorgt voor klantenbinding en versterkt het uitgebreide pakket waarmee organisatoren van evenementen een beetje extra hulp krijgen bij hun vaak veeleisende taak.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: