E-mailmarketing-applicatie krijgt nieuwe cross-channel mogelijkheden



SMS-integratie in Clang biedt veelzijdige campagne-opties

Zeist, 3 maart 2010 E-village lanceert vandaag Clang versie 1.2.0. De nieuwe release van de online marketing applicatie is voorzien van een optionele SMS-module. Hiermee wordt het mogelijk alle functionaliteit van web, e-mail en SMS samen te laten komen in één, gecombineerde cross-channel campagne.

Clang is e-mailmarketing Software as a Service. Hiermee kunnen organisaties de online dialoog met klanten versterken en uitbouwen met behulp van doelgerichte, op de persoon afgestemde communicatie. Naast communicatie via web en e-mail, kan nu met de nieuwe release van Clang ook het SMS-platform ingezet worden voor één op één contact.

Behalve het verzenden van SMS-berichten, op basis van bijvoorbeeld profielen en klanteigenschappen, kan Clang ook SMS-berichten ontvangen, waarna de applicatie deze verder verwerkt in de desbetreffende campagne. Zo kan de database weer worden verrijkt, waarna vervolgberichten beter kunnen worden aangepast aan het profiel van de klant.

Laagste prijs
Organisaties die kiezen voor de optionele SMS-module, kunnen ook premium content aanbieden. Clang beschikt daarvoor over ondersteuning voor ´reverse billing‘. Daarnaast is het verzendproces uitgerust met ondersteuning voor meerdere gateways. Tijdens het verzenden wordt per bericht bekeken welke gateway de laagste prijs biedt voor het land waarheen het bericht wordt verzonden. Op deze manier wordt er nooit teveel betaald voor een SMS-uiting.

Over E-Village en Clang
E-Village is de bekroonde marktleider op het gebied van e-mailmarketing-software. We streven ernaar het beste aan e-mailmarketing-technologie te leveren en proberen hiermee de gepersonaliseerde marketing naar een nieuw plan te tillen.

Het onlangs geïntroduceerde Clang vertegenwoordigt de nieuwe generatie Event Driven Marketing software. Clang is een krachtige mix van CRM, campagnemanagement en e-mailmarketing in één enkele applicatie. Clang biedt een compleet nieuwe manier van werken met online campagnepersonalisatie en verhoogt eenvoudig de return on investment.

Clang wordt al gebruikt door vele professionele marketeers en organisaties die meerwaarde en winst willen halen uit klantrelaties, waaronder Albelli, Bol.com, Bakker, Compare Group, KLM, MySecurityCenter, Shoeby Fashion en The Phone House.

Kijk voor meer informatie op www.createaclang.com.

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):
Voor meer informatie: Rogier van der Veen van E-Village, telefoon 030 - 698 16 93.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: