Een frisse wind in de wereld van huren



Huren… alles wat men kan kopen, is ook te huur. Waarom koopt de consument liever dan dat hij huurt? Op de wereld van huren en verhuren rust een “stoffig” imago. Maar dat is helemaal niet nodig. Op internet zijn unieke voorbeelden en tips te vinden over huren.

Huren is praktisch en biedt de nodige voordelen:  Ten eerste zijn er geen aanschafkosten, welke fors hoger kunnen liggen dan eenmalig huren. Ten tweede heeft men geen onderhoud en geen opslag nodig voor de goederen die men huurt. Dit levert kostenbesparing en ruimtebesparing op.

 

Neem bijvoorbeeld een partytent voor een leuk (tuin)feest:

Kosten voor het aanschaffen    : +/- € 600,--

Kosten huren                           : +/- € 160,--

Men kan dus een aantal keer huren ten opzichte van de kosten om dit product aan te schaffen.

Ook de opslag van de tent kost de consument veel ruimte. Dit is bij huren geen enkel probleem. Nadat de huurperiode is verstreken, kan het product weer worden geretourneerd aan het verhuurbedrijf.

 

Huren is dus een voordelige manier van het inzetten van goederen: niet alleen voor de ondernemers maar ook voor de particulier. Huren biedt dus zowel zakelijk als privé de oplossing!

 

Het organiseren van een kinderfeestje met springkussen, poffertjeskraam en andere activiteiten ligt binnen handbereik door deze producten te huren – huren uit het stoffige imago

 

Het organiseren van een leuk tuinfeest, straatfeest met een barbecue, grote partytent en (kinder)spelletjes – door middel van huren kan men met weinig kosten een fantastisch evenement organiseren – huren uit het stoffige imago

 

Onderneem en organiseer een seminar. Hierbij kunt u uw audio en visuele apparatuur huren met een eye-catcher buiten op de locatie! Kijk voor alle tips over huren eens op : www.huurbon.nl

 

Bron: USP MARKETING  

 



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: