Eurofiber voor derde maal op rij winnaar Best Managed Companies programma



(Persbericht) Utrecht, 9 mei 2011 Eurofiber behoort opnieuw tot de best geleide organisaties in het Nederlandse midden- en grootbedrijf. Dit blijkt uit de resultaten van het Best Managed Companies programma dat Deloitte samen met de Kamer van Koophandel, VNO-NCW, TiasNimbas Business School en Management Team organiseert. Het is dit jaar voor de derde achtereenvolgende keer dat Eurofiber in de prijzen valt.

Consultants van Deloitte analyseerden de deelnemende organisaties uit het midden- en grootbedrijf aan de hand van het Business Maturity Model. Eurofiber kwam weer naar voren als een van de best presterende organisaties. Het bedrijf toonde aan behalve over een gedegen management ook over een doordachte en duurzame strategie te beschikken.

“We zijn erg trots dat we maar liefst voor de derde keer op rij bij de best geleide bedrijven van Nederland horen. Daar werken we ook hard aan. Onze ambitie is om de grootste onafhankelijke aanbieder te zijn van zakelijke glasvezelverbindingen met het beste en meest open netwerk in de Benelux. Deze benoeming bevestigt nog eens dat we goed op weg zijn met ons bedrijf”, aldus de enthousiaste directeuren Bart Oskam en Alex Goldblum van Eurofiber.

Deloitte organiseert het Best Managed Companies programma dit jaar voor de vierde keer. Het programma richt zich op niet-beursgenoteerde Nederlandse ondernemingen met een omzet van minimaal 10 miljoen euro. Naast omzetgroei heeft Best Managed Companies speciale aandacht voor de thema‘s strategie- & beleidsvorming, organisatie & processen, besturing & beheersing, informatietechnologie en mensen & cultuur.

Over Eurofiber
Eurofiber is een gespecialiseerde aanbieder van managed dark fiber-verbindingen, Ethernetdiensten vanaf 10 Mbps en optische transmissiediensten over DWDM tot 400 Gbps. Het fijnmazige glasvezelnetwerk heeft momenteel een omvang van ca 12.000 kilometer en wordt continu uitgebreid. Ruim 25% van het internetverkeer in Nederland gaat over het netwerk van Eurofiber. Van het mobiele communicatieverkeer is dat bijna de helft.

Eurofiber staat voor vrijheid om te kiezen en ruimte om te groeien. Het onafhankelijke netwerk geeft organisaties een vrije keuze uit de diensten die zij op hun glasvezelverbinding willen inzetten en uit de dienstenleveranciers. Het wijdvertakte netwerk, het diverse productaanbod en de mogelijkheid om de bandbreedte op ieder moment te verhogen, bieden ruimte om te innoveren en te groeien. Voor meer informatie: www.eurofiber.nl.

Eurofiber
Clementine Witkamp
Tel. +31 (0)30 242 87 00
clementine.witkamp@eurofiber.com

The Communication Force
Caroline Breure
Tel. +31 (0)23 - 56 56 850
carolineb@communicationforce.com



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: