Hoe Social Media te koppelen met Marketing, E-Commerce & Contact Center?



Social Media, we kunnen er niet meer omheen. We accepteren dat het geen trend is en of het nu ´Twitter‘, ´Hyves‘, ´LinkedIn‘, ´Marktplaats‘ of ´Kieskeurig‘ heet, Social Media is hier om te blijven.

De eerste stappen op het gebied van Social Media wor¬den gezet, maar wat is het vervolg? We luisteren, we ne¬men voorzichtig deel, en dan? Dan ontstaan op afzon¬derlijke afdelingen Social Media activiteiten en wordt bijvoorbeeld voorzichtig gewerkt aan een strategie op het gebied van Webcare of Social Commerce & Marke¬ting. De vraag blijft: Hoe kunnen we succesvol zijn op het gebied van Social Media? En nog veel belangrijker; op welke wijze we Social Media gaan koppelen aan bestaande Marketing, E-Commerce en Contact Center activiteiten om deze een significante plaats te geven binnen onze organisatie?

Op 23 september aanstaande gaan we dieper in op het creëren van Social Media strategieën, waarmee we laten zien hoe Social Media binnen een organisatie gepositioneerd kan worden en hoe we dit kunnen koppelen aan en onderbrengen binnen de bestaande Marketing,
E-Commerce en Contact Center activiteiten. Locatie: Brothers2Club, Bosweg 15 in Hoofddorp. Registreer gratis op: www.voicetec.nl/socialmedianu

Programma
14:30-15:00 uur Inloop
15:00-15:45 uur Social Media Strategie - John Meulemans.
John, eigenaar van Some Like it Social, zal dieper in gaan op hoe een Social Media strategie te creëren en hoe deze daadwerkelijk uit te voeren.
15:45-16:15 uur Social Media koppelen - Maaike Polman
Maaike, werkzaam als Sales Consultant Social Media bij @voicetec, zal een korte inleiding geven over hoe Social Media te koppelen aan bestaande Marketing, Contact Center en E-Commerce activiteiten.
16:15-16:30 uur Pauze
16:30-17:15 uur Social Media & Contact Center - Ted Bray
Ted is dé Social Media Expert bij RightNow in Amerika. Hij zal zijn ervaringen delen op het gebied van Social Media in combinatie met Contact Center activiteiten.
17:15-18:00 uur Social Media Best Practice - Simon Kelly
Simon, RightNow Solutions Consultant in Engeland, zal een aantal best practice cases behandelen en een korte demonstratie geven van het koppelen van Social Media met bestaande activiteiten binnen bedrijven.
18:00-19:00 uur Social Media Borrel
Wij zullen de dag afsluiten met een hapje en een drankje.



Comments are closed.