De markt voor commerciële regio-tv is hevig in beweging. Grote regionale en landelijke adverteerders blijken geïnteresseerd te zijn in deze nieuwe mogelijkheid. De reden is eenvoudig. Regionale commerciële televisie staat veel dichter bij de inwoners van het zendgebied dan welke landelijke televisiezender ook. Daarom breidt tv-producent ImageMedia&TV het aantal zenders waarmee wordt samengewerkt drastisch uit, alsmede het aantal programma’s.

Regionale commerciële televisie biedt flexibele mogelijkheden tot betaalbare sponsoring en commerciële wisselwerking. In dit mediumtype voelen vooral de echte ondernemers zich thuis. Binnen dit relatief onontgonnen werkgebied moet door adverteerders nog veel ervaring worden opgedaan. ImageMedia&TV blijft daarom aan de weg timmeren met innovatieve en boeiende tv programma's, zoals de nieuwe docu-soaps Sterrencafé Montmartre en De Zingende Taxichauffeuse, het jongerenprogramma Pubertijd en de talkshow Negerzoenen&Jodenkoeken. De televisieprogramma’s van ImageMedia&TV zijn al opgenomen in de programmering van Infothuis, Maximaal, RTV10 en Graafschap tv. Regio22 sluit ook een exclusief contract met Image Media&TV. Voor deze nieuwe regionale zender die vanaf 1 mei van start gaat in bijna geheel Noord-Holland produceert Image Media&TV dit jaar nog een aantal programma's. Vanaf komende week zullen de programma’s Pubertijd en Negerzoenen&Jodekoeken worden vertoond op Regio22. Vanaf 20 mei a.s. komt de Brabantse regiozender TV&CO er ook bij. Ook satelliet Image Media&TV heeft een contract gesloten met ClearTV Network. Dit station zendt uit via de satelliet en komt binnen bij naar schatting 6 miljoen huishoudens in heel Europa. In Nederland wordt de zender via Canal Digitaal doorgegeven. Ook bewoners in het Rekam-kabelgebied kunnen ClearTV analoog via de kabel ontvangen.