KNLBT tekent sponsorovereenkomst met Ricoh



De Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) heeft met Ricoh
Nederland B.V. een sponsorovereenkomst getekend voor drie jaar. Ricoh
Nederland B.V., gespecialiseerd in kantoorapparatuur, voorziet als
Official Supplier gedurende deze periode alle KNLTB vestigingen en
KNLTB evenementen van kopieermachines

"Met het Official Suppliership met Ricoh Nederland tekent de KNLTB
een overeenkomst met een topleverancier van copiers en printers. De
KNLTB kijkt uit naar een prettige samenwerking waarin beide partijen
optimaal gebruik kunnen maken van elkaars sterktes. Doordat Ricoh ook
internationaal sponsor is geworden van de ATP Tour, verwacht ik dat het
merk zich binnen korte tijd vestigt binnen de tennissport", aldus
Evert-Jan Hulshof, algemeen directeur van de KNLTB.

Ricoh
Nederland B.V., gevestigd te Amersfoort, is een dochteronderneming van
een Japanse multinational. Ricoh is producent van copiers,
facsimile-apparatuur, printers, scanners en multifunctionele systemen.
Wereldwijd werken er 75.000 mensen en heeft Ricoh een leidende positie
op de markt.

General Manager van Ricoh Nederland Hein Meiland
is content met de sponsorovereenkomst. "Het is een mooi verlengstuk op
lokaal niveau Official Supplier van KNLTB te kunnen zijn, naast het
sponsorcontract van Ricoh Europa en de ATP op Europees niveau. Zo kan
Ricoh zich de komende jaren sterker profileren als partner van de
tennissport", aldus Meiland.

Naast Ricoh kent de KNLTB de
volgende Official Suppliers: Eltingh Haarhuis Tennis Events, NFGD
Audiovisueel, Offsetdrukkerij De La Montagne, Ton de Rooij Tennis BV,
Van der Laan MediScore en WUTHRICH. De Quality Partners zijn: AA-Drink,
ASICS, Chiquita, Dunlop, Lotto, OogMerk Opticien, Perry Sport en
Setpoint. Daarnaast heeft de KNLTB een mediapartnership met Algemeen
Dagblad en Sky Radio. De teamsponsor van het Nederlands Davis Cup Team
is Proteq Direct.

bron:KNLTB



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: