KPN lanceert een nieuwe activiteit: een Europese mobiele service provider onder de naam SYMPAC.

Doel is om internationaal opererende bedrijven à©à©n aanspreekpunt te
bieden voor mobiele telefonie in de Europese landen. Door met SYMPAC
à©à©n Europees contract te sluiten, kunnen aanzienlijke kostenbesparingen
gerealiseerd worden. Ook hoeft maar met à©à©n partij een contract te
worden aangegaan.

Nu werken internationaal opererende bedrijven veelal nog met mobiele
service contracten van verschillende lokale operators. Daarbij gelden
vaak steeds weer andere tarieven en service-voorwaarden en in elk land
zijn er weer andere contactpersonen.

SYMPAC zorgt voor à©à©n uniforme nota, à©à©n aanspreekpunt, à©à©n contract en
à©à©n uniform service level voor alle Europese locaties van
multinationale klanten met de hoofdzetel in Nederland, Duitsland of
België. SYMPAC voert de contractbesprekingen met andere partijen en
zorgt ook voor het beheer daarvan.

Brian Stout, algemeen directeur SYMPAC: "Multinationale organisaties
hebben dezelfde behoeftes als kleinere bedrijven: duidelijkheid,
voorspelbaarheid, gemak en beheersbaarheid van de kosten. Zij vragen
ons in toenemende mate om de dienstverlening die wij in Nederland,
Duitsland en België bieden ook daarbuiten te leveren. Met SYMPAC kan
KPN daar effectief en voordelig invulling aan geven."

Bron: KPN NV