In de zoektocht naar bredere klanttevredenheid en hogere omzetten is nu een zeer effectief medium gevonden: narrowcasting of te wel instore communication. De klant daar beïnvloeden waar het product of dienst ook te koop is. De finale sluitpost binnen de mediamix van elke onderneming of publieke organisatie. Men zoekt nog naar de juiste woorden om duidelijk te maken wat er in het Nederlands wordt bedoeld.

Merit Media biedt een uniek totaal concept: van markt/winkelonderzoek tot implementatie, van infrastructuur tot contentproductie. Het complete beheerssysteem, TINS genaamd, is Nederlandstalig, uiterst gebruikersvriendelijk, web-based en volledig door een afnemer zelf te bedienen. Morgen die ene aanbieding in al uw winkels? Geen probleem, met TINS van Merit Media is het in een handomdraai gerealiseerd.

En voor die gebruikers die zelf niet de beschikking hebben over een persoon of afdeling voor de productie van beeldmateriaal voor op de schermen: Content4U! Een geautomatiseerd systeem dat werkt op basis van vraag en aanbod. Een virtuele marktplaats waar grafische vormgevers en bezitters van narrowcasting systemen elkaar ontmoeten. Tegen uiterst concurrerende tarieven en klaar op de vooraf afgesproken tijdstippen.

Is het logisch dat 95% van alle advertentie-uitgaven gespendeerd worden aan het pre-sales traject terwijl bewezen is dat meer dan 75% van de aankoopbeslissingen pas worden genomen op de lokatie waar het product of de dienst te koop zijn? Narrowcasting is dé nieuwe revolutionaire marketingtool van de 21ste eeuw: Merit Media levert de gereedschappen voor een succesvolle implementatie.

bron:MeritMedia