Motoren in brand



Heerde 16-02-2005 - Op maandagavond (14-02) ontstond er brand in een
schuur achter een woning aan de Klaverweg. De bewoner sleutelde aan een
motor en liet de motor warmdraaien toen opeens de benzineslang
losschoot.

Op de cilinder, het motorblok en de vloer kwam benzine terecht. Er
volgde gelijk een steekvlam en de motor vloog in brand. De bewoner was
daardoor niet meer in staat de motor uit te zetten en heeft meteen de
brandweer gebeld. De motor was totall loss. Een tweede motor raakte
flink beschadigd.

Bron: Politie Noord- en Oost-Gelderland



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: