Nedstat en E-Village kondigen samenwerking aan



Perfect gerichte campagnes mogelijk door gebruik gedragsinformatie

E-Village, de Nederlandse marktleider in online-marketingsoftware, is als officieel partner toegetreden tot het Nedstat technologieplatform RINGâ„¢. Met de naadloze integratie van het e-mailmarketing platform Clang® met Nedstat‘s Sitestat kunnen online marketeers nu nog gerichter, fijnmazigere campagnes ontwerpen. De conversie gaat significant omhoog, met berichten die zijn gebaseerd op gedragsinformatie.

Voor gezamenlijke klanten van E-Village en Nedstat komt nu nauwkeurige, realtime informatie beschikbaar over hoe ontvangers van e-mailcampagnes zich gedragen wanneer ze een boodschap ontvangen en doorklikken naar websites. Met de recente upgrade met e-mailoptimalisatie waaronder ´Live Segmentation‘ kunnen campagnemanagers selecties van segmenten van het klantenbestand maken en opeenvolgende mailings richten op steeds nauwkeuriger gedefinieerde groepen.

De samenwerking wordt gerealiseerd via Sitestat‘s RINGâ„¢ integratieplatform, dat een toepassingsgericht framework biedt, geschikt voor elk type applicatie voor online-marketing. Data kan vrijelijk worden uitgewisseld tussen Sitestat en de marketingapplicatie, door gebruik van open standaarden.

“Door de integratie van Clang met Nedstat‘s Sitestat worden anonieme bezoekers bekende klanten. Omdat we exact kunnen vertellen wie waar heeft geklikt op de website kunnen onze cliënten beter gerichte e-mailcampagnes lanceren. Dit is de basis van echte event-driven marketing, met onmiddellijk effect op de ROI”, verklaart Rob Weerts, Managing Partner en directeur Product Development van E-Village.

“Het is gebleken dat e-mailmarketing efficiënter wordt wanneer een specifieke doelgroep wordt voorzien van relevante en boeiende informatie. De geavanceerde mogelijkheden voor segmentatie in Sitestat bieden marketeers allerlei manieren om bezoekersprofielen te definiëren en daarmee overeenstemmende boodschappen te ontwerpen, gebaseerd op diepe gedragsinzichten. Dit leidt tot hogere conversie en return on e-mailmarketing investment”, zegt Enrico Verhulst, Vice President Partnerships van Nedstat.

De Sitestat e-mailoptimalisatie applicatie is onmiddellijk beschikbaar voor gezamenlijke klanten van Nedstat en Clang van E-Village.

Over Clang en E-Village
Clang is zonder enige twijfel de eerste event-driven marketing Software-as-a-Service ter wereld. Clang omvat de laatste stand van zaken in e-mailmarketing, content design, CRM, campagnemanagement en krachtige analytics-software in een enkele, eenvoudig te gebruiken applicatie. Het unieke platform bevat ontelbare innovatieve functies en kenmerken, waarvan de optelsom Clang tot een ongeëvenaard innovatief instrument voor e-marketeers maakt.
E-Village ontwikkelt en levert on-demand marketingapplicaties waarmee marketeers meer klantinzicht en informatie kunnen vergaren, noodzakelijk voor optimale eCRM- en online-marketingactiviteiten.

E-Village bedient marktleiders in veel segmenten, van financieel tot reizen, van online-retail tot ontspanning en van telecom tot industrie. Onder de meer dan 200 klanten bevinden zich A-merken, zoals Atos Consulting, Bakker, Bol.com, KIA Motors, Landal, Macintosh Retail Group, Shell, t for telecom, The Phone House en transavia.com.

Over Nedstat
Nedstat is de Europese marktleider in web-analytics en biedt innovatieve oplossingen voor online business optimalisatie.
De producten en diensten bieden marketeers de nodige inzichten en tools om klanten te voorzien van boeiende content en producten en om de resultaten van online-marketing te verbeteren. Accreditatie bij belangrijke onafhankelijke web-standaard organisaties als ABC electronic, OJD, KIA en Audiweb zorgt ervoor dat Nedstat voldoet aan alle belangrijke industriestandaarden.
Nedstat heeft vestigingen in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.
De lijst met klanten bevat veel vermaarde en internationaal opererende bedrijven als Electrabel, Europcar, London Stock Exchange, Panasonic, Renault, Repsol en Wolters Kluwer, en vele publieke en commerciële omroeporganisaties als Eurosport, FiveTV, France Televisions, NOS, NRK, RTL, SVT en VRT.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Noot voor de redactie (niet voor publicatie):
Nedstat B.V., Enrico Verhulst, tel. +31 (0) 20 519 54 00, e-mail e.verhulst@nedstat.com, www.nedstat.com.
E-Village B.V., Rogier van der Veen, tel. +31 (0) 30 698 1693, e-mail r.vanderveen@e-village.nl, www.createaclang.com en www.e-village.nl.

Zeist, 7 december 2009



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: