NIEUW IN NEDERLAND: Acquisitie-/Verkoopspreekuur voor het MKB



(Persbericht) Regelmatig word ik door collega-ZZP-ers en MKB-ers benaderd inzake acquisitie c.q. verkoopproblemen.
De problemen betreffen vaak het moeite hebben met de telefonische benadering van klanten en het niet goed binnen durven stappen bij een bedrijf (drempelvrees).
Maar ook vragen als, hoe het in de markt gaan zetten van een nieuw product of nieuwe dienst passeren de revue. En dan gaat het in eerste instantie alleen nog om de opstartfase.

Omdat ik eigenlijk alleen maar positieve reacties op mijn advies/hulp mocht ontvangen, heb ik besloten om het Acquisitie-/Verkoopspreekuur in het leven te roepen.

Hierbij kan u contact met mij opnemen om een afspraak te maken, zodat ik u in een ochtend of middag (eventueel avond) op gang kan helpen om een belangrijke stap te zetten om uw verkoop makkelijker te laten verlopen.

En omdat het m.i. een primeur in Nederland is, bied ik u de mogelijkheid om in de maand september hiermee kennis te maken voor een scherp gereduceerd uurtarief van € 50 inclusief BTW. Betaling uitsluitend contant. Een BTW-factuur krijgt u nagezonden.

Voor het maken van een afspraak, of voor meer informatie kan u mij, bij voorkeur, per e-mail (info@hdsc.nl) benaderen.
Vermeldt wel uw telefoonnummer waarop u meestal bereikbaar bent, zodat ik u kan bellen voor het maken van de afspraak, of het verstrekken van meer informatie.

HDSC
Hans Démoed
Sales Consultant en Interim Manager
W: http://www.hdsc.nl
T: 06-304 86 234



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: