Nieuwe keukenzaken vaak geen lang leven beschoren



Persbericht

In deze tijd kiezen consumenten en bouwbedrijven sneller voor betrouwbare organisaties en gevestigde namen, dan voor nieuwe zaken die zichzelf nog niet bewezen hebben op de markt. Dit geldt voor diverse branches, maar het blijkt vooral waar te zijn voor de keukenwereld. Wie een maatkeuken nodig heeft, zal zich daarvoor sneller richten tot een winkel waar men al eerder is geweest dan dat men ingaat op een aanbieding van een nieuwe winkel. De reden hiervoor is dat keukens op maat lang mee dienen te gaan. Men wil dan de zekerheid hebben dat ze met eventuele problemen altijd terug kunnen vallen op de leverancier. Dat kan vaak bij gevestigde namen beter dan bij bedrijven waarvan het bestaan onzeker is.

Aanbiedingen
Wanneer men een keuken gaat kopen, blijkt de consument wel gevoelig te zijn voor aanbiedingen, maar vooral wanneer die aanbiedingen worden gedaan door een keukenspecialist waar ze bekend mee zijn. Een keukenspecialist die men nog niet kent en die bijvoorbeeld besluit maatkasten gratis weg te geven, wordt juist sneller als een onbetrouwbare partij gezien. Al met al kan worden geconcludeerd dat de gevestigde namen in de keukenwereld meer toekomst hebben dan nieuwe bedrijven.

Nieuwe keukenzaken vaak geen lang leven beschoren

In deze tijd kiezen consumenten en bouwbedrijven sneller voor betrouwbare organisaties en gevestigde namen, dan voor nieuwe zaken die zichzelf nog niet bewezen hebben op de markt. Dit geldt voor diverse branches, maar het blijkt vooral waar te zijn voor de keukenwereld. Wie een maatkeuken nodig heeft, zal zich daarvoor sneller richten tot een winkel waar men al eerder is geweest dan dat men ingaat op een aanbieding van een nieuwe winkel. De reden hiervoor is dat keukens op maat lang mee dienen te gaan. Men wil dan de zekerheid hebben dat ze met eventuele problemen altijd terug kunnen vallen op de leverancier. Dat kan vaak bij gevestigde namen beter dan bij bedrijven waarvan het bestaan onzeker is.

 

Aanbiedingen

Wanneer men een keuken gaat kopen, blijkt de consument wel gevoelig te zijn voor aanbiedingen, maar vooral wanneer die aanbiedingen worden gedaan door een keukenspecialist waar ze bekend mee zijn. Een keukenspecialist die men nog niet kent en die bijvoorbeeld besluit maatkasten gratis weg te geven, wordt juist sneller als een onbetrouwbare partij gezien. Al met al kan worden geconcludeerd dat de gevestigde namen in de keukenwereld meer toekomst hebben dan nieuwe bedrijven.

Normal
0

21

false
false
false

NL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standaardtabel;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Bron: EMEA Persberichten Publicatie Platform



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: