Peter Vos van Toshiba naar online Marketingbureau Onetomarket



In januari 2006 is Peter Vos in dienst getreden bij Onetomarket in de functie van Marketing Consultant. Vos zal in deze functie verantwoordelijk zijn voor zowel het Nederlandse als later ook het Europese marketing- en communicatiebeleid van Onetomarket. Daarnaast zal hij opdrachtgevers van het online marketingbureau adviseren in de offline- en online marketingmix. Peter was hiervoor verantwoordelijk voor diverse marketing- en communicatiefuncties bij ICT- en retailbedrijven. Voor zijn aanstelling bij Onetomarket was hij verantwoordelijk voor marketing en communicatie bij Toshiba Imaging Systems.

De toetreding van Peter Vos komt in een voor Onetomarket enerverend jaar, waarin Europese expansie en de nieuwe CRM gerelateerde propositie centraal zullen staan. In oktober vorig jaar is René Bickel al aangetrokken als algemeen directeur om de brug te slaan tussen online marketing en CRM en om de eerdergenoemde Europese groei te bewerkstelligen. Onetomarket wil met de komst van Vos online campagnes van opdrachtgevers in de juiste samenhang brengen met offline media-uitingen (cross-media). Langs deze weg worden rendementsverbeteringen van campagnes gerealiseerd.

Onetomarket B.V., opgericht in 2000, is een full-service online marketingbureau dat zich naast Search Engine Positioning (SEP), Search Engine Advertising (SEA) en Media Buying, ook toelegt op het ondersteunen van CRM programma’s. Door het bieden van volledige geïntegreerde services speelt Onetomarket in op de behoefte van opdrachtgevers om de online resultaten doorlopend te verbeteren. Meetbaarheid van effectiviteit wordt mogelijk gemaakt door inzet van ProgramSeven, een webgebaseerde rapportage- en analyse-omgeving die ter beschikking wordt gesteld aan opdrachtgevers. De meetbaarheid wordt niet alleen uitgedrukt in de hoeveelheid sitebezoekers maar juist ook in termen van conversies. In dit kader hanteert Onetomarket resultaatgebonden afrekenmodellen. Overeenkomsten op basis van “Cost per Sale”, “Cost per Booking”, “Cost per Lead of “Cost per Request” zijn aantrekkelijke opties om tot een kosteneffectieve samenwerking te komen.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: