Prijsrevolutie in brillenland



(Persbericht) BrillenPlaza.nl zorgt voor prijsrevolutie in brillenland

De digitale winkelstraat is vandaag weer leuker geworden want naast kleding, reizen, boodschappen en medicijnen worden er nu ook modieuze brillen aangeboden. Op BrillenPlaza.nl vind je merkmonturen met glazen op sterkte voor verbazend lage prijzen en dat is geen optisch bedrog. BrillenPlaza.nl maakt een einde aan de kostenpost die een bril altijd was.

Al jaren wordt er van alles op het internet verkocht, maar de brillenmarkt in Nederland volgde deze trend niet. Er worden hier en daar online wel wat monturen verkocht, maar die zijn bijna net zo duur als bij de opticien. Dat is nu definitief veranderd. BrillenPlaza.nl is de volgende stap in online brillenverkoop, zeg maar 'bril kopen 2.0'.

Op BrillenPlaza.nl worden duizenden brilmonturen en zonnebrillen aangeboden van bekende (mode)merken, zoals Dolce&Gabbana, Ray Ban en Dior.. De monturen zijn soms wel de helft goedkoper dan in de reguliere brillenwinkels. Om de wereld scherp te blijven zien, biedt BrillenPlaza.nl glazen aan in alle soorten en maten. Zo kan het dat een D&G bril met glazen op sterkte bij BrillenPlaza.nl nog geen 200 euro kost terwijl een opticien voor dezelfde bril minimaal 450 euro rekent. Zo wordt het dragen van een bril pas écht leuk..

Tegen deze prijzen wil iedere brildrager wel een nieuwe, tweede of misschien wel derde montuur op de neus hebben. Een nieuwe bril bestellen is heel eenvoudig. Wie met een brilrecept naar BrillenPlaza.nl surft, kiest een montuur, voert het recept in en kiest de glazen. Iedere keuzemogelijkheid wordt duidelijk toegelicht waardoor de aanschaf van de nieuwe bril eenvoudig is.

BrillenPlaza.nl wordt gerund door ervaren opticiens. Hun kennis en kunde op brillengebied en hun wens om met hun klanten mee te groeien, hebben tot de oprichting van de online winkel geleid. Fijn om te weten dat achter een online winkel een team van professionals staat!

Te mooi om waar te zijn? Surf naar www.brillenplaza.nl en oordeel zelf.



Comments are closed.