Prijsvergelijkingssite Zoekprijs wint aan terrein; de consument waardeert de nieuwe site!



http://www.zoekprijs.nl is hard op weg om zich te voegen in het rijtje van prominente Internet prijsvergelijkingssites. Zoekprijs verschaft de Internet-consument betrouwbare en onafhankelijke informatie over een zo groot mogelijk scala aan producten en productgroepen en heeft zich ten doel gesteld om deze internetstrategie beschikbaar te stellen voor veel verschillende aanbieders van producten op het Internet.
http://www.zoekprijs.nl is hard op weg om zich te voegen in het rijtje van prominente Internet prijsvergelijkingssites. Zoekprijs verschaft de Internet-consument betrouwbare en onafhankelijke informatie over een zo groot mogelijk scala aan producten en productgroepen en heeft zich ten doel gesteld om deze internetstrategie beschikbaar te stellen voor veel verschillende aanbieders van producten op het Internet. Sinds de officiele introductie van Zoekprijs begin december 2005, is het aantal bezoekers van deze site met meer dan 200% gegroeid.
 
Een van de oprichters van Zoekprijs, directeur J.W. van Uitert, stelt dan ook tevreden vast dat “een betere opstart niet mogelijk was. Wij zijn de consument dankbaar voor het groeiende vertrouwen dat zij in de site stellen!” Ook de columnisten spreken zich uit over Zoekprijs:
www.roodlicht.com op 23 december j.l.
“Jawel, er is er weer een. In de aanloop naar kerst zagen we een aantal prijsvergelijkingssites verschijnen. Zo ook Zoekprijs. Deze site wil zich gaan meten met prijsvergelijkingssites als Kieskeurig en Vergelijk. Op zich wil elke vergelijkingssite dat, maar gezien de snelheid waarmee Zoekprijs webwinkels aan zich weet te binden in een periode dat webwinkels wel wat meer te doen hebben, geeft aan dat het bedrijfsmodel van deze site de webwinkel eigenaren aanspreekt.
Wat maakt Zoekprijs nu uniek? In mijn optiek is dat het aantal rubrieken. Ik sprak met de oprichters van Zoekprijs, en zij gaven aan dat zij zowel de breedte als de diepte in zullen gaan de komende tijd. Tja, zolang er niet alleen maar de gadgets op komen te staan, zie ik al genoeg winstpunten ten opzichte van de concurrenten”.”
Bron: Drs. R. van Westrheenen



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: