ProSpex opent tweede vestiging in Amsterdam: vijftig nieuwe banen bij marktleider B2B-telemarketing



- PERSBERICHT -

ProSpex opent tweede vestiging in Amsterdam:
vijftig nieuwe banen bij marktleider B2B-telemarketing

Uri Coronel, voorzitter VNO-NCW regio Amsterdam, verzorgt officiële opening op vrijdag 4 juni om 15.00 uur

Den Haag, 28 mei 2010

Het Haagse bedrijf ProSpex, specialist in business-to-business telemarketing, opent zijn tweede vestiging in Amsterdam. Op vrijdag 4 juni wordt door Uri Coronel, voorzitter VNO-NCW regio Amsterdam, het nieuwe kantoor in het Travelport Gebouw aan de Radarweg te Amsterdam Sloterdijk officieel geopend. De Amsterdamse vestiging van ProSpex biedt plaats aan vijftig teleconsultants, die accountmanagers in de zakelijke markt voorzien van zogenaamde ´leads‘. ProSpex, dat in drie jaar tijd flink is gegroeid, komt hiermee in totaal op zo‘n 100 werkplekken en mag zich marktleider noemen op het gebied van B2B-telemarketing. Voor meer informatie zie www.prospex.nl

´Leaders in leads‘
Op vrijdag 4 juni aanstaande opent ProSpex, specialist in business-to-business telemarketing, de deuren van zijn tweede vestiging in Amsterdam. Deze marktleider op het gebied van B2B-telemarketing groeit hiermee verder door, ondanks de economische crisis.

“Bedrijven moeten bezuinigen, ook op marketing. Maar ze hebben wel keihard behoefte aan nieuwe klanten”, vertelt Leon Spek, die samen met zijn broer Maxim eigenaar en oprichter is van ProSpex. “Wij zorgen ervoor dat accountmanagers kunnen doen waar ze het beste in zijn: met de klant om de tafel zitten. De juiste insteek daarvoor regelen wij. Dat is onze expertise. Daarom zijn wij de ´Leaders in leads‘!”, aldus Spek.

Opening nieuwe vestiging ProSpex
De officiële opening van het nieuwe kantoor in het Travelport Gebouw vindt op vrijdag 4 juni plaats om 15.00 uur en wordt verricht door Uri Coronel, voorzitter VNO-NCW regio Amsterdam. Een ´mystery guest‘, bekend van de televisieshow ´De nieuwe Uri Geller‘ geeft aan de opening nog een (ont)spannend tintje. De rest van de middag staat in het teken van onderling netwerken met een masterclass van ´The NetworKING‘ Charles D.A. Ruffolo.

Over ProSpex
Het Haagse bedrijf ProSpex is marktleider op het gebied van business-to-business telemarketing. Sinds 2007 voorziet ProSpex de zakelijke markt van ´leads‘ en bezoekafspraken voor accountmanagers, oftewel aanleidingen tot verkoopgesprekken. De klanten van ProSpex lopen uiteen van kleine tot (middel)grote bedrijven, waaronder Microsoft, T-mobile, Randstad en KPN. Voor meer informatie zie www.prospex.nl

- EINDE PERSBERICHT -



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: