Samen met exploitant M-Media zorgt Sky Radio sinds kort voor de muzikale invulling van de narrowcasting bij McDonald's. Het interne televisiekanaal Channel M is te zien en te horen op de televisieschermen die bij het overgrote deel van de McDonald's vestigingen hangen. De hamburgers zijn zonder muzak onverteerbaar.

Ieder kwartier is er op Channel M een nieuw blok met informatie, muziek, nieuws en entertainment te zien en te horen. De nieuwsuitzendingen door middel van tekst-tv beginnen met de jingle van Sky Radio , gevolgd door de vertrouwde non stop hits van het radiostation. Ook ondersteunt Sky Radio met haar muziek de zendtijd van de regionale adverteerders.

Uit onderzoek van de Nederlandse Bond van Adverteerders (BVA) blijkt dat de winkel een steeds belangrijkere rol gaat spelen in de communicatie tussen merk en consument. Het dim-systeem (digitale instore marketing) is hierop een antwoord.
Mark Berendsen, commercieel directeur bij Sky Radio  is blij met deze nieuwe ontwikkeling: 'Narrowcasting lijkt door de naam een vorm van adverteren voor een klein en smal publiek, maar bij McDonald's gaat het toch om een heel breed bereik. De mogelijkheden om verschillende tijdvakken, locaties en actualiteit te benutten zijn enorm. Sky Radio  draagt door deze samenwerking bij aan een plezierig bezoek aan de McDonald's'.

Tijmen Bos is CEO bij M-Media, dat de exploitatie van de narrowcasting bij McDonald's verzorgt: 'Het is goed dat Sky Radio  zich met haar gevestigde naam aansluit bij dit project van M-Media. Met de narrowcasting bij McDonald's koppelen we twee A-merken aan elkaar die allebei een hoge naamsbekendheid genieten'.

bron:Skyradio

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular