Stork Technical Services verlengt beheercontract met myBrand



(Persbericht) SAP-dienstverlener migreert software naar datacenter van ATOS Origin

Geertruidenberg, 3 oktober 2011 Stork Technical Services, toonaangevend leverancier van Asset Integrity Management-diensten voor de olie & gas-, energie- en chemische sector, heeft de bestaande overeenkomst met myBrand voor het remote technisch beheer van zijn SAP-omgeving verlengd. Ter voorbereiding op de ´nieuwe‘ beheeractiviteiten heeft de SAP-dienstverlener de software van het eigen hardwareplatform van Stork Technical Services naar het datacenter van ATOS Origin gemigreerd.

Het beheercontract tussen Stork Technical Services en myBrand dateert van medio 2008. Stork Technical Services werd in dat jaar verantwoordelijk voor de hardware, myBrand voor het beheer op afstand (vanuit de vestiging-Oegstgeest) en een derde partij, Databasement, voor de storage. myBrand kreeg tevens de regie over het geheel. De regisseursrol werd toebedeeld aan een senior klantcoördinator, die als centrale aanspreekpunt voor de betrokken partijen ging fungeren. Binnen Stork Technical Services trad hij op als vertegenwoordiger van myBrand (en Databasement), binnen myBrand als stem van Stork Technical Services. Voordelen: korte lijnen, soepele communicatie, effectieve dienstverlening.

Spin in het web
Op basis van de succesvolle samenwerking besloot Stork Technical Services onlangs de overeenkomst met myBrand te verlengen. Dit houdt in dat de SAP-dienstverlener de SAP-omgeving van Stork Technical Services opnieuw op afstand monitort om een optimale beschikbaarheid van de gegevens en performance van de systemen te garanderen en door pro-actief ingrijpen incidenten te voorkomen. De klantcoördinator van myBrand is ook nu weer de spin in het web, ditmaal gevormd door Stork Technical Services als opdrachtgever en gebruiker, ATOS als leverancier van de infrastructuur en myBrand als technisch beheerder van de SAP-omgeving.

Cultural fit
Siep van den Bosch, Manager van de afdeling Application Management van Stork Technical Services, ziet de geprolongeerde samenwerking met myBrand vol vertrouwen tegemoet, mede vanwege de ´cultural fit‘ tussen beide partijen. “We begrijpen elkaar met een half woord: niet onbelangrijk in deze complexe wereld. Bovendien streven we beide naar een continue verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening. myBrand heeft de lat daarbij erg hoog gelegd: ze willen minimaal een ´8‘ voor de support die ze leveren. Ik merk dat ze er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen. Daar heb ik grote waardering voor.”

Langetermijnrelatie
Marco Buijk, Sales Manager bij myBrand, is trots op de verlenging van het beheercontract met Stork Technical Services: “De nieuwe overeenkomst toont aan dat onze focus op langetermijnrelaties met klanten vruchten afwerpt. We zien deze als een beloning voor de kwaliteit die we de afgelopen drie jaar geleverd hebben en de betrokkenheid die we in die tijd aan de dag hebben gelegd. Door continu de vinger aan de pols te houden en ieder kwartaal onze dienstverlening met de klant te evalueren, zowel intern als extern, kunnen we razendsnel bijsturen als zaken niet lopen zoals ze zouden moeten lopen. Zo borg je de langetermijnrelatie.”

Over myBrand
myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. De integrale SAP-dienstverlener combineert een brede kennis van zaken met een pragmatische aanpak en veel ervaring en richt zich vooral op de corporate midmarket. myBrand is opgericht in 2004 en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Oegstgeest en Apeldoorn. Er werken meer dan 170 mensen. Ruim zeventig procent van hen is aandeelhouder in het bedrijf.

Bekende namen in het klantenbestand van myBrand zijn onder andere: Koninklijke BAM, Bruna, Compass Group, DUCOR Petrochemicals, Hans Anders Retail Group, Koninklijke Gazelle, Kawasaki, Stork Technical Services, Talis, Fair Trade Original, Coop Supermarkten, Grolsch en Visscher Caravelle. Meer informatie over myBrand vindt u op www.mybrand.nl

Over Stork Technical Services
Stork Technical Services, onderdeel van de Stork Groep, is een wereldwijde leverancier van kennisgebaseerde Asset Integrity Management-diensten voor de olie & gas-, power- en chemische sector. Van concept tot en met uitvoering streeft Stork Technical Services ernaar om klanten te helpen risico‘s te verminderen, veiligheid te garanderen en de milieuprestaties te verbeteren. Met 10.000 medewerkers wereldwijd biedt Stork Technical Services innovatieve oplossingen en integreert denken en doen op het gebied van asset integrity, consultancy, onderhoudsconcepten, reparatie, renovatie, nieuwbouw, verhuizingen, diensten en andere gerelateerde, complexe projecten.
Voor meer informatie: www.storktechnicalservices.com

NOOT VOOR DE REDACTIE:

Voor meer informatie neem contact op met onderstaande contactpersonen:

myBrand
Seger Theuns
Tel. +31 (0)162 - 571 535
seger.theuns@mybrand.nl

The Communication Force
Nanda Bechtholt
Tel. +31 (0)23 - 56 56 850
nandab@communicationforce.com



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: