Televisietoestel ontploft en veroorzaakt brand in woning



ROTTERDAM - In een woning aan de Oldegaarde is zaterdagmorgen brand
ontstaan, vermoedelijk als gevolg van een televisietoestel dat
ontplofte. De 52-jarige bewoner was bij de buren op visite, in de
woning sliepen een vrouw en twee kinderen.

Zij konden zich bijtijds in veiligheid brengen. De bewoner, zijn
dochter en de kleinkinderen zijn door bekenden opgevangen. De brandweer
bluste het vuur. Een naastgelegen woning liep rook- en waterschade op.

Bron: Politie Rotterdam Rijnmond



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: