Toshiba lanceert nieuw partnerprogramma: motto ii



(Persbericht) Vakhandel profiteert van significante voordelen

Schijndel, 15 juni 2011 Toshiba Consumer Products, producent van flatscreen-tv‘s en dvd-spelers, lanceert een nieuw partnerprogramma voor gespecialiseerde dealers: ´motto ii‘ (Japans voor ´wat goed is, kan nog beter worden‘). Dit programma stelt hen in staat om hun slagkracht, omzet en concurrentievermogen te vergroten en nieuwe klanten in het premiumsegment van de markt te werven.

De concurrentie in de resellermarkt wordt steeds sterker, terwijl de omvang zienderogen slinkt. Om deze uitdagingen het hoofd te bieden, is flexibiliteit, dynamiek en creativiteit een absolute must. Wie succes wil hebben, moet zich onderscheiden van anderen, slimmer zijn en continu de aandacht op zich weten te vestigen. Om dealers hierbij te ondersteunen, heeft Toshiba een nieuw partnerprogramma in het leven geroepen waarmee zij hun concurrentiepositie kunnen versterken: motto ii.

Motto ii biedt partners diverse voordelen. Zo krijgen zij exclusief de beschikking over motto ii-producten, mogen ze afnemers van motto ii-producten exclusief een jaar extra fabrieksgarantie aanbieden (drie in plaats van twee jaar), zijn ze verzekerd van een optimale beschikbaarheid en levering van de producten, kunnen ze deelnemen aan kwalitatief hoogstaande trainingen, hebben ze toegang tot exclusief reclamemateriaal en zijn ze gerechtigd mee te doen aan exclusieve marketingacties.

“Met dit aantrekkelijke programma vergroten wij niet alleen ons onderscheidend vermogen in de markt, maar benadrukken we ook het innovatieve karakter van onze producten,” zegt Robert Jansen, Commercieel Directeur van Megami, exclusief importeur van Toshiba‘s consumentenproducten in Nederland. “De tv‘s uit het motto ii-portfolio zijn bijvoorbeeld 100% state-of-the-art met hun geavanceerde functies voor gezichtsherkenning, SMART TV en HDD-recording. Daarmee sluiten ze naadloos aan op het motto van Toshiba, ´Leading Innovation‘.”

Motto ii gaat deze maand live, in Nederland hebben zich reeds 75 dealers aangemeld voor dit partnerprogramma van Toshiba.

Over Toshiba
Toshiba Consumer Products is onderdeel van Toshiba Europe GmbH (TEG), waarvan het Europese hoofdkantoor in Neuss (Duitsland) gevestigd is. Het moederbedrijf van Toshiba Europe GmbH, Toshiba Corporation, een van de grootste computer- en elektronicabedrijven ter wereld, is een toonaangevende fabrikant van informatie- en communicatiesystemen, elektronische componenten, consumentenproducten en power systems. Door deze uiteenlopende activiteiten te integreren, consolideert het bedrijf zijn positie als innovator op het gebied van geavanceerde componenten, producten en systemen. Toshiba, dat opgericht is in 1875, beschikt over een wereldwijd netwerk van 490 ondernemingen en heeft 203.000 medewerkers in dienst. De jaaromzet bedraagt 77 miljard US$ (2010).

Toshiba Consumer Products wordt in Nederland vertegenwoordigd door Megami, sinds 2009 actief op de Nederlandse markt als exclusief importeur van Toshiba.

Meer informatie: www.megami.nl en www.toshiba.eu

Contactpersoon voor de pers:

The Communication Force
Anke van de Vliet
Tel. +31 (0)23 - 5656850
ankevdv@communicationforce.com



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: