Venum zoekt unieke strategie tijdens Blue Ocean Makelaardij Pitch 2010.



Dinsdag 22 juni 2010 organiseert softwarehuis Venum uit Duiven de “Blue Ocean Makelaardij Pitch 2010”.
Drie groepen makelaars presenteren vernieuwende mogelijkheden voor de makelaarsbranche, die enorm onder druk staat. De presentaties zijn de uitkomst van een maandenlang onderzoek naar zogenaamde Blue Oceans in de makelaardij.

Blue Ocean Strategie.
Blue Ocean Strategie geniet wereldwijd grote populariteit. Van het bijbehorende boek van de INSEAD professoren Chan Kim en Renée Mauborgne zijn miljoenen exemplaren verkocht. Blue Ocean Strategie verlegt de aandacht van managers richting maagdelijke en onontgonnen markten, aangeduid als Blue Oceans. Dit in plaats van harde gevechten met concurrenten om een paar procentpunten marktaandeel in de bloedrode oceanen van bestaande markten. De strategie heeft zes maanden lang gediend als raamwerk om Blue Oceans te kunnen ontdekken en bewerken voor de makelaarsbranche.

Blue Ocean en de makelaardij
Andrew Reasoa is Blue Ocean Strategist bij Venum, ontwikkelaar van CRM software voor makelaars. Hij vertelt: ‘In de makelaardij is de concurrentie moordend. Om succesvol te blijven moeten makelaars opvallen en zoeken naar een uniek en innovatief concept. In de huidige markt is het nodig dat ze daarvoor buiten gebaande paden durven denken. De groepen makelaars die de 22e een pitch geven hebben onder andere een aantal brainstorm sessies achter de rug op basis van Blue Ocean strategie. Nu mogen ze hun idee voor nieuwe makelaars concepten laten toetsen door kritische consumenten, waarvan we er tientallen laten komen.‘

Venum, de makelaar en de Blue Ocean.
´Als softwareontwikkelaar voor makelaars willen we weten wat we moeten maken. Daarom zijn we erg actief om, samen met makelaars, te bedenken wat trends zijn of kunnen worden‘. Door die trends vervolgens te automatiseren in onze software, versterken we onze positie als gespecialiseerde softwareaanbieder‘ zegt Gerben Nijmeijer, CEO van Wazzup Inc., waarvan Venum onderdeel uitmaakt.

Pers is welkom tijdens de pitch:
De pitch vindt plaats op 22 juni 2010 van 19:00 tot 23:00 in het PostTheater te Arnhem en is toegankelijk voor de pers. Wel vragen we uw komst van te voren aan te melden bij onderstaande contactpersoon.

Contactpersoon voor de pers:
Wazzup Inc.
Gerben Nijmeijer(CEO)
Email: gerben.nijmeijer@wazzupinc.com
Telefoon: +31 (0) 26 20 20 116
Mobiel: +31 (0) 6 51 822 855



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: