Visgilde wint AD Haringtest 2005



Vandaag is bekend gemaakt dat Visgilde met haar vestiging in Hendrik Ido Ambacht de Nationale Haringtest van het Algemeen Dagblad heeft gewonnen. Van 101 verkooppunten die in de test zijn bezocht, werd de Hollandse Nieuwe van Visgilde in Hendrik Ido Ambacht als beste getest op onder andere smaak, temperatuur en het schoonmaken van de haring.

Visgilde is een onafhankelijke winkelorganisatie van 45 visspeciaalzaken met een eigentijdse winkelformule. Hierin vervult een betrouwbaar kwaliteitssysteem een belangrijke rol. Visgilde winkels worden jaarlijks vier keer bezocht door een onafhankelijk bureau voor kwaliteitszorg. Tijdens deze inspecties, die op onverwachte momenten plaatsvinden, wordt gecontroleerd of de betreffende vestiging aan alle kwaliteitseisen voldoet. En er worden per bezoek drie producten voor onderzoek in een laboratorium meegenomen. Ook worden de vestigingen jaarlijks twee keer bezocht door zogenaamde mysteryshoppers. Deze professionele klanten onderzoeken het presentatie . en serviceniveau in de winkels. Tenslotte is de Algemene Bedrijfskeuring bepalend voor de voortzetting van het Visgilde Lidmaatschap.

Verder zijn aangesloten ondernemers op vaktechnisch gebied heel actief. Aan de hand van cursussen, workshops, excursies en andere bijeenkomsten wordt vakkennis, winkelmanagement en ondernemersschap binnen de organisatie gebruikt om up-to-date te blijven. Visgilde telt 45 aangesloten bedrijven en groeit jaarlijks met circa 10 nieuwe vestigingen.

bron:Visgilde



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: