De Koninklijke Luchtmacht is woensdag 1 juni 2005 tot Employer Brand 2005 gekozen door de vakjury van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP). De luchtmacht kreeg de prijs voor de campagne 'De luchtmacht. Eà©n team. Eà©n taak'. Heineken en het Ministerie van Economische Zaken behaalden respectievelijk de tweede en derde plaats.
De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie reikt elk jaar een prijs uit voor de beste communicatie-uiting. De SJP probeert zo de creativiteit in arbeidsmarktcommunicatie te bevorderen. Een organisatie die meerdere jaren heeft laten zien consistent, met visie, vernieuwend en creatief aan hun merk op de arbeidsmarkt te bouwen, komt in aanmerking voor de SJP/IntermediairPW Employer Brand prijs.
bron:MinDef
Bekijk ook deze populaire persberichten
Popular
- Guus Meeuwis’ Groots Overzee concert dit jaar op Texel
- Gratis online meting organisatiecultuur
- Tas ballonnen achtergelaten op Den Haag CS, verdachte geeft zichzelf aan
- ATN Arab IPTV box: meer dan Arabische 500 TV zenders in HD-ready kwaliteit zonder schotel!
- Digital Yuan wordt beschouwd als “Hoogste Potentiële Opbrengst” Investering