Woningbrand in Warmenhuizen



Kortsluiting in de wasmachine was waarschijnlijk de oorzaak van een
woningbrand in Warmenhuizen waardoor drie gezinsleden naar het
ziekenhuis moesten.

In de nacht van dinsdag op woensdag
brak brand uit in een woning aan de Jan Arentzweg in Warmenhuizen. Eén
van de kinderen van de bewoners werd wakker van een brandlucht. Hij
waarschuwde zijn ouders en probeerde het vuur te blussen. Het echtpaar
en hun vier kinderen hebben vervolgens de woning verlaten. Twee
kinderen en de vader zijn voor observatie overgebracht naar het MCA
ziekenhuis in Alkmaar omdat zij een grote hoeveelheid rook hadden
ingeademd en daardoor last hadden van hun luchtwegen. De brand is
vermoedelijk ontstaan door sluiting in/bij de wasmachine. Brandweer
heeft de brand geblust.

 
Bron: Politie Noord-Holland Noord/emea.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: