Wooncompagnie introduceert gedragscode aannemers voor contact met huurders



Wooncompagnie, een grote woningcorporatie in Noord Holland, wil dat huurders zo min mogelijk hinder ondervinden van werkzaamheden aan of om hun woning. Daarom heeft de woningcorporatie voor aannemers die werkzaamheden op het gebied van onderhoud uitvoeren een gedragscode opgesteld.

Deze gedragscode bevat regels over de algemene omgang met huurders. De gedragscode is met goedkeuring van de huurdersorganisaties opgesteld. Het bevat informatie over het gedrag van aannemers in de voorbereidings-, de uitvoerings- en de nazorgfase. Zo staat er bijvoorbeeld in dat overlast door lawaai, stof en vuil zoveel mogelijk beperkt blijft. Er staat ook in dat de bewoners na afloop van de werkzaamheden een enquête van Wooncompagnie kunnen invullen over het eindresultaat en het contact met de aannemer en Wooncompagnie.Voor huurders is de folder over de gedragscode van aannemers beschikbaar bij één van de Wooninformatiepunten van Wooncompagnie.

bron:Wooncompagnie



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: