Zomerse beweegcampagne voor Nederlandse Hartstichting start op 1 juli



In de zomermaanden juli en augustus kun je bij circa 100 fitnesscentra in heel Nederland terecht voor een héél zonnig introductieprijsje en een leuke goodybag. Dat is in het kort de beweegcampagne Voel-je-Fit 2005. Een prima idee om je conditie op te vijzelen of een paar pondjes eraf te trainen, maar de campagne wil méér bereiken. Volgens de organisatie is Voel-je-Fit een perfecte manier om kennis te maken met alle voordelen van een gezonde leefstijl en regelmatige beweging. Letterlijk én figuurlijk beter in je vel zitten, dat is waar het deze zomer om draait.

Een zonnig introductieprijsje mét goodybag
Voel-je-Fit is een nationale beweegcampagne en het is de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen meedoen. Aan de actie zélf zal het niet liggen, want je kunt bij centra terecht voor een introductietarief vanaf 15 euro. En dat is ínclusief een speciale Voel-je-Fit goodybag vol gezonde producten, een magazine en een online loopprogramma met voedingsdagboek én je eigen digitale coach. Voor iedere deelnemer maakt het fitnesscentrum 5 euro over naar de Nederlandse Hartstichting!

Sponsorloop voor de Nederlandse Hartstichting
Op 3 juli gaat Voel-je-Fit 2005 officieel van start met een speciale sponsorloop bij veel van de fitnesscentra die meedoen aan de actie. Het gaat om een route van 10 kilometer en je kunt zelf kiezen of je wilt hardlopen of wandelen. Zoek zoveel mogelijk sponsors en doe mee, want ook de opbrengst van deze sponsorloop is bestemd voor de Nederlandse Hartstichting. Het fitnesscentrum kan je alles vertellen over de sponsorloop en hoe je mee kunt doen.

bron:Bureau en zo
 



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: