Wat doe je als merk wanneer je heel duidelijk voor ogen hebt wat je wilt met je product en je communicatiestrategie? Bewandel je dan de weg van de traditionele aanpak, of kies je voor een geheel nieuwe koers waarbij creatie en productie hand in hand lopen? Beemster koos met haar nieuwste commercial duidelijk voor het laatste. Onder regie van LUKKIEN werd in amper zes weken tijd een volledig nieuwe conceptrichting ontwikkeld en geproduceerd. Het resultaat is deze week op de buis.
Beemster kiest nieuwe aanpak

Beemster kiest LUKKIEN voor de creatie en productie van haar nieuwe serie commercials.

Wat doe je als merk wanneer je heel duidelijk voor ogen hebt wat je wilt met je product en je communicatiestrategie? Bewandel je dan de weg van de traditionele aanpak, of kies je voor een geheel nieuwe koers waarbij creatie en productie hand in hand lopen? Beemster koos met haar nieuwste commercial duidelijk voor het laatste. Onder regie van LUKKIEN werd in amper zes weken tijd een volledig nieuwe conceptrichting ontwikkeld en geproduceerd. Het resultaat is deze week op de buis.

Een nieuwe merkstrategie
Begin vorig jaar haalde Beemster met haar commercials rondom Peer Mascini in grote mate de vakpers. Dit was het moment voor Beemster om uitgebreid stil te staan bij een volledig nieuwe merkstrategie. Op basis van deze strategie werd gekozen voor een samenwerking met Marit van Bohemen als het gezicht van Beemster. Met dit gegeven is Beemster op zoek gegaan naar een partij waarmee men deze richting verder zou kunnen uitwerken.

De juiste partijen bij elkaar
De keuze viel op LUKKIEN vanwege de combinatie van diensten die het bedrijf kan leveren. Niet alleen heeft LUKKIEN ruime ervaring op het gebied van commercialproductie, ook is LUKKIEN in staat de juiste partijen bij elkaar te brengen op creatief gebied. Uit het uitgebreide netwerk aan (freelance) creatieven is het ideale team voor de klus samengesteld. In John Horjus en Willem van Harrewijen heeft LUKKIEN twee ervaren creatieven gevonden met een portfolio dat perfect aansluit bij de vraag van Beemster. LUKKIEN regisseert en faciliteert op deze manier het totale proces van creatie tot realisatie.

Het geheim van Beemster
In de tv-commercial gaat Marit van Bohemen op onderzoek uit bij Beemster. In het kaaspakhuis legt zij de kaasmeester van Beemster het vuur na aan de schenen. Ze wordt van hem niet veel wijzer, maar ze ontdekt wel iets anders: de kaasfluisteraar. Beemster is in ieder geval ‘wel heel bijzonder’.

Over LUKKIEN
LUKKIEN is in staat in relatief korte tijd een dergelijke productie neer te zetten. Het is een fullservice productiehuis met meer dan 150 medewerkers, compleet uitgeruste studio’s en zeer uitgebreide productiefaciliteiten. Omdat alles zich onder één dak bevindt, ontstaat er een zeer efficiënte, kostenbesparende en overzichtelijke manier van werken. En dit geeft creatie de ruimte om in alle fases van het proces eenvoudig de vinger aan de pols te houden. Concept- en kwaliteitsbewaking is hiermee gegarandeerd.

LUKKIEN werkt vaak in een directe relatie met opdrachtgevers of producenten, zonder tussenkomst van een reclamebureau. Voor elke vraag wordt een passende creatieve oplossing gevonden. Naast brede conceptuele opdrachten, die door het interne creatie apparaat worden uitgevoerd, liggen er regelmatig vragen van klanten die vragen om een meer specifieke benadering, zoals in het geval van Beemster.
Voor meer informatie kijk op www.lukkien.com.

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Henny Jansen: 0318 -698030.
Digitale foto's en de commercial van Beemster zijn te vinden in de bijlages en te bekijken in ons portfolio.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular