Vervoerder Besseling lanceert haar eigen magazine. Met dit magazine wil Besseling de diverse doelgroepen informeren over ontwikkelingen binnen het bedrijf maar ook haar visie op het vervoer in de regio Midden Nederland delen. à¢â‚¬à…“We zijn ons ervan bewust dat velen Besseling van naam kennen. We willen daarom graag laten zien waar Besseling voor staat en waar we mee bezig zijn aldus Edwin Besseling, algemeen directeur van de Besseling Groep.

Het magazine informeert lezers over de visie van Besseling op vervoer en ontwikkelingen in de regio Midden Nederland. Daarnaast maakt de lezer kennis met klanten en leveranciers van Besseling en wat ze doen. à¢â‚¬à…“Maar ook worden er mooie plekken in Amersfoort en omgeving bezocht en omschreven en kunnen lezers een puzzel invullen waarmee mooie prijzen gewonnen kunnen worden. Voor elk wat wils aldus Edwin Besseling. Het blad is te lezen tijdens het vervoer per touringcar of taxi van Besseling Travel en Bestax, maar wordt ook neergelegd in wachtruimtes van het Meander, huisartsen, zorginstellingen, apothekers etc. Het magazine verschijnt vier keer per jaar.

Besseling Touringcars-Taxi-Koeriersdienst is dà© specialist op het gebied van goederen- en personenvervoer. Meer dan 180 taxi´s, 50 touringcars en een kleine 100 koerierswagens verzorgen vervoer zoals de klant het wil. Besseling richt zich op Midden Nederland en de grenzen daar omheen. Het bedrijf bestaat sinds 1985 en heeft inmiddels meer dan 500 medewerkers in dienst.

Website: http://www.besseling.com

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular