Callcenter Fourplus maakt doorstart



(Persbericht) Op 2 november 2010 is door de rechtbank te Arnhem Fourplus Customer Contact Center B.V. in staat van faillissement verklaard. Door de rechtbank is dhr. mr. E.W. Baart van Van Diepen van der Kroef Advocaten aangesteld als curator.

Na onderhandelingen met de curator zijn bepaalde, winstgevende onderdelen van Fourplus overgenomen door de het samenwerkingsverband IDMS-Merla International, en is besloten hiermee een doorstart te maken. IDMS-Merla International heeft een jarenlange expertise in het succesvol opzetten, reorganiseren en voeren van callcenters, en staat ook in de markt hierom bekend.

In de huidige opzet heeft Fourplus ruimte voor 70 agents en blijft dezelfde producten en diensten leveren als voor de doorstart. De bedrijfsactiviteiten vinden voortaan plaats in Amsterdam. Inmiddels is er weer begonnen met bellen.

Overigens is het doorgestartte Fourplus Customer Contact Center juridisch een andere onderneming dan de gefailleerde. Personen en bedrijven die vorderingen hebben op Fourplus Customer Contact Center B.V. worden verzocht contact op te nemen met de curator.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: