Campanile Hotels bouwt aan naamsbekendheid en imago



(Persbericht) Campanile Hotels bouwt aan naamsbekendheid en imago
Eerste actieve marktbenadering en renovatie hotels

Amersfoort, 29 maart 2011 - Campanile hotels gaat voor het eerst in zijn bestaan met de salesteams van alle hotels sales blitsen. Dat is uniek voor een keten die nooit eerder investeerde in grote verkoopacties. De bezochte bedrijven krijgen een leuke attentie en een kadovoucher die recht geeft op 25% korting.

De 35-jarige keten, die met 22 hotels in de Benelux deel uitmaakt van Louvre Hotels, zal op dinsdag 29 en woensdag 30 maart een tour maken langs bedrijven in de industrie, bouw en infrastructuur door heel Nederland. "Want", zo zegt Mariëlle van Loon, Head of Operations Louvre Hotels Benelux, "onze hotels zijn ideaal voor alle medewerkers en gasten van deze branches. Wij zijn no-nonsense hotels, maar met alle juiste voorzieningen. De laagdrempeligheid spreekt medewerkers uit deze sectoren aan en de flexibele houding van ons personeel zorgt voor huiselijke gezelligheid."

Een bijkomend voordeel van de Campanile hotels is dat alle hotels uitstekend bereikbaar zijn vanaf de snelwegen en dat er ruime gratis parkeerplaatsen aanwezig zijn voor grote wagens. Bovendien beschikken alle Campanile hotels in de Benelux over gratis WiFi.

Niet eerder organiseerde Campanile Hotels zo‘n landelijke actie. Maar met het verschijnen van meer laag-geclassificeerde hotels en het aantrekken van de markt werd het tijd om aan de naamsbekendheid van Campanile te gaan bouwen. Bovendien is het merk volop in beweging. Zo heeft de van origine Franse hotelketen onder de naam ´Campanile Next Generation‘ een nieuwe visie ontwikkeld op het gebied van comfort. Deze nieuwe generatie hotel-restaurants van Campanile zijn volledig gerenoveerd van slaapkamer tot restaurant om nog meer comfort en ontspanning te bieden. In de toekomst zullen ook in de Benelux ´Next Generation hotels‘ worden geïntroduceerd.

Over Campanile Hotels:
35 jaar geleden werd Campanile Hotels opgericht met gezelligheid en authenticiteit als belangrijkste kernwaarden en altijd met een volwaardig restaurant concept. Tegenwoordig is Campanile een belangrijke speler op de drie-sterrenhotelmarkt in Frankrijk, de Benelux, Italië, Spanje, Portugal, Groot Brittannië en Polen.
Campanile hotels heeft in Europa 389 hotels met een totaal van 24.885 kamers. In Nederland zijn er veertien hotels, in België zeven hotels en in Luxemburg één hotel.

Campanile is onderdeel van de Louvre Hotels Group die ook de merken Premiere Classe, Kyriad, Kyriad Prestige, Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip voert. De totale portfolio bestaat uit zo‘n 1.100 hotels met een totaal aan 83.000 kamers in alle hotelcategorieën. Voor meer informatie: www.campanile.com



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: