Centric genomineerd voor Nationale ExpoJaarprijs 2009



Eindhoven, 22 oktober 2009 Maandag werd bekend dat Centric, totaaloplosser in ICT, door de Nationale ExpoJaarprijs is genomineerd in de categorie Beste Beursdeelname Business-to-Business 2009. Het beursconcept met de naam ´Is IT real? IT is real!´ speelde zich af rondom de beurs Overheid & ICT 2009, die plaatsvond in april 2009 in de Jaarbeurs te Utrecht. Het concept werd, in nauwe samenwerking met Centric, bedacht en gerealiseerd door Mansveld Expotech, Offermans Design en SIXPack.

Centric werd genomineerd vanwege het totaalconcept dat zij presenteerde voorafgaand, tijdens en na de beurs Overheid & ICT. Door internet broadcasting werden geïnteresseerden vooraf en tijdens de beurs voorzien van antwoord op alle mogelijke IT-vragen. Op de beursvloer, waar een grote vliegende schotel de eyecatcher was, konden deelnemers gebruik maken van de Microsoft Surface-tafels om informatie te krijgen. Na afloop van het evenement verlengde Centric de beursperiode door roadshows te organiseren in verschillende steden. Dit Live Communications concept werd ondersteund door een crossmediale advertentiecampagne. Offermans Design uit Valkenswaard bedacht het concept, SIXpack uit Eindhoven verzorgde de standbouw en het interieur en Mansveld Expotech was verantwoordelijk voor licht, beeld, geluid, data en rigging.

Op 9 december 2009 wordt tijdens de uitreiking in het Elicium in de Amsterdam RAI bekend gemaakt wie er met de Nationale ExpoJaarprijs naar huis gaat.

Over De Nationale ExpoJaarprijs
De Nationale ExpoJaarprijs is bedoeld voor alle live communicatie cases. De uitreiking is een jaarlijks terugkerend evenement waarin onderscheidende beurs- en eventconcepten en beurs- en eventdeelnameconcepten bijzondere aandacht krijgen. Dit alles met als doel het medium live communicatie te profileren als hét marketingmiddel van deze tijd.

Niet voor publicatie / voor de redactie
Algemene informatie:
Centric | Esther Lutterman | communications coördinator
040 260 46 36

Voor informatie over dit persbericht:
HarverPro Interactieve Communicatie & PR | Harriet Verhoeven | 0348 650731
Harriet@HarverPro.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: