(Persbericht) Breda, 22 juni 2011 Computer Profile, de informatieleverancier voor de ICT-branche, heeft in samenwerking met Tele‘˜Train een opleidingstraject ontwikkeld voor de contactcentermedewerkers van Computer Profile. Computer Profile investeert hiermee in het human capital en biedt haar medewerkers een uniek groeipad aan middels de Computer Profile Academy. Uitgangspunt van het groeipad is dat iedere medewerker het SECC Starters Certificaat behaalt. Daarna kan worden gestart met de opleiding tot commercieel medewerker binnendienst met als specialisatie Business Development Specialist. Hiervandaan kan worden doorgestroomd naar de middenkaderopleiding Team Manager.

Marjolein Vloedbeld, Manager Erkend Opleiden bij Tele‘˜Train: à¢â‚¬Å“Werken in een contactcenter is echt een vak en is zeker niet voor iedereen weggelegd. Als contactcenter kan je jezelf onderscheiden door te investeren in je medewerkers en Tele‘˜Train zet zich hier al jaren voor in. Om onderscheid te kunnen maken tussen de diverse contactcenters vinden wij het belangrijk dat medewerkers de mogelijkheid krijgen om diploma‘˜s te behalen. De opleidingen die we met Computer Profile aanbieden, zijn erkend door het ministerie van Onderwijs. Het groeipad dat Computer Profile aanbiedt is uniek. Contactcentermedewerkers krijgen wel vaker de mogelijkheid om een opleiding te volgen, maar hebben dan geen toegang tot een volwaardig groeipad.à¢â‚¬

Harry van der Lint, Managing Partner bij Computer Profile: à¢â‚¬Å“Tele‘˜Train is specialist in het ondersteunen van organisaties als het gaat om klantcontact. Met deze samenwerking hebben we een opleiding ontwikkeld die aansluit bij de praktijk en onze medewerkers een erkende vakopleiding biedt die zij hun hele verdere carrià¨re kunnen benutten. Bij Computer Profile vinden we het belangrijk dat iedere medewerker zich blijft ontwikkelen en daar investeren we graag in. Opleiding en ontwikkeling zijn dan ook een essentieel onderdeel van onze MVO-strategie. Dat we hiermee de goede weg zijn ingeslagen, blijkt wel uit de twee awards die onze Belgische vestiging heeft gewonnen voor haar HR-beleid, waaronder de Belgian Contact Centre Awards 2011 vorige maand.à¢â‚¬

-------------------

Over Computer Profile Benelux
Computer Profile is een zelfstandige adressen- en informatieleverancier voor de ICT-industrie met vestigingen in Brussel en Breda. Computer Profile beschikt over de Top 28.500 database met 150.000 contactpersonen van het Benelux bedrijfsleven en overheid. Naast adressen en contactpersonen brengt Computer Profile de huidige en toekomstige ICT-infrastructuren in kaart. Maandelijks houdt Computer Profile duizenden interviews onder de Top 28.500 ICT decision makers in de Benelux. De onafhankelijke data-analyses die hieruit voortkomen, bieden een voortschrijdend inzicht in de trends op ICT-gebied.

Als initiatiefnemer van de European Market Intelligence Group (EMIG) biedt Computer Profile dezelfde informatie van andere Europese landen. Daarnaast hebben alle aangesloten organisaties binnen deze groep de beschikking over eigen callcenters met native speakers voor leadgeneratie campagnes. Meer informatie is te vinden op www.computerprofile.com of www.emi-group.com.

Over Tele'Train
Consumenten stellen hoge eisen aan organisaties. De loyaliteit van klanten neemt af en de ingezette ´klantgerichtheid‘˜ van organisaties heeft niet (meer) het gewenste succes. Organisaties zijn op zoek naar nieuwe en betere manieren om de communicatie met deze klant te optimaliseren om zo een nog beter rendement te behalen. Tele‘˜Train is specialist en marktleider in het ondersteunen van organisaties als het gaat om klantcontact. Tele‘˜Train realiseert resultaatverbetering door organisaties (mede) in te richten vanuit de werkelijke klantbeleving. Dankzij de mensgericht aanpak en de best passende mix van advies, training & opleiding, software oplossingen en/of (interim)management biedt zij een (totaal)oplossing op maat. Tele'Train is actief in Nederland, België en Duitsland.
Meer informatie: www.teletrain.nl.

Meer informatie:
Marcommit PR
Femke Jansen
Tel. +31(0)35 582 27 30
E-mail: [email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular