De TV Show Domino Day trok vorig jaar 85 miljoen kijkers. In november wordt Domino Day 2007 uitgezonden met als thema ´Falling in Life´. Weijers Domino Productions biedt sponsoren de kans met een creatief dominoveld onderdeel uit te maken van deze wereldrecordpoging en daarmee op een unieke wijze hun logo met een enorme doelgroep te communiceren.
7Op 16 november 2006 keken in Europa 85 miljoen mensen naar de live televisie show Domino Day, waarvan 2.068.000 Nederlanders. De eerste steen werd aangetikt door superster Kim Wilde. De TV show werd uitgezonden in onder andere Nederland en Duitsland. Het marktaandeel in 2006 in Nederland was 30%, voor Duitsland lag dit op 35%, met uiteenlopende doelgroepen (voor Nederland: 13 – 19 jaar: 7%; 20 – 34 jaar: 19%; 35 – 49 jaar: 29%; 50 – 64 jaar: 23%; 65 jaar en ouder: 22%). Met als centraal thema ‘Falling in Life’ zullen de dominostenen alle aspecten van het leven belichten. Sponsoren wordt de kans geboden met een creatief  en uniek dominoveld aan te sluiten bij deze wereldrecordpoging. Het tailor-made sponsorveld zit als onderdeel van de wereldrecordpoging in de live tv-uitzending.   Het logo van de sponsor zal worden vermeld op de boarding, de shirts van de dominobouwers en de crew, en op de aftiteling van de voorprogramma’s, de live uitzending en de herhaling. Tevens kan de sponsor relaties uitnodigen voor een rondleiding tijdens de bouw van Domino Day 2007 en een beperkt aantal relaties voor het V.I.P.- arrangement voor de gala-avond tijdens de live tv-uitzending.  

Weijers Domino Productions is een uniek communicatie- en productiebedrijf op het gebied van televisie en in de evenementenmarkt. Het geniet wereldwijde bekendheid door  de wereldrecordpogingen domino. Het team van professionals ondersteunt bedrijven om op creatieve en unieke wijze te communiceren, vanuit de eigen multifunctionele studio of waar ook ter wereld.

bron:Weijers Domino Productions