CRMvraagbaak.nl geeft antwoord op vragen over CRM



Houten, 6 mei 2010

CRMvraagbaak.nl geeft antwoord op vragen over CRM

Organisaties met vragen over CRM en relatiebeheersoftware kunnen voortaan terecht bij de CRM vraagbaak (crmvraagbaak.nl). Doel van de CRM vraagbaak is om op beslissende momenten in CRM projecten een deskundig antwoord te bieden op vragen over de selectie, implementatie en toepassing van CRM oplossingen. Tien CRM deskundigen, die samen het CRM expertpanel vormen, geven de antwoorden. De CRM vraagbaak is een initiatief van Themiek. Met CRMsystemen.nl biedt Themiek al negen jaar een onafhankelijk informatieplatform over CRM software.

CRM vraagbaak
Voor relatiebeheer en de ondersteuning van commerciële processen maakt bijna iedere organisatie gebruik van CRM (customer relationship management) of relatiebeheersoftware. Vanwege de grote invloed van deze software op de bedrijfsvoering, roepen beslissingen over de keuze, implementatie en toepassing ervan veel vragen en twijfels op. Aan het beantwoorden van die vragen en het wegnemen van die twijfels levert de CRM vraagbaak een bijdrage. Dit met het doel om een goede keuze en een optimaal gebruik van CRM oplossingen te realiseren. Het gebruik van de CRM vraagbaak is zonder kosten en onbeperkt.

CRM expertpanel
Voor de beantwoording van de vragen zorgt een CRM expertpanel, samengesteld uit tien onafhankelijke CRM dienstverleners (consultants en opleiders) en leveranciers. Iedere relevante vraag wordt voorgelegd aan alle deskundigen van het expertpanel. Zij beantwoorden de vraag per e-mail of telefoon, onafhankelijk van elkaar en rechtstreeks aan de vragensteller. De vragensteller beschikt hierdoor over antwoorden vanuit verschillende invalshoeken en heeft direct contact met meerdere deskundigen voor het kunnen stellen van vervolgvragen.

CRMvraagbaak.nl en CRMsystemen.nl
De CRM vraagbaak is een initiatief van Themiek in Houten. Met CRMsystemen.nl en andere onafhankelijke internetplatformen ontwikkelt en publiceert Themiek al sinds 2001 online informatie, boeken, tools en workshops rondom de keuze en toepassing van zakelijke software. Uit een in maart 2010 uitgevoerd onderzoek (bron: WUA) blijkt CRMsystemen.nl de hoogst gewaardeerde onafhankelijke website voor organisaties die zich online oriënteren op een CRM systeem.

---------------------------------------------------------------------

NOOT VOOR DE REDACTIE

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met:

Themiek, afdeling marketing, Postbus 355, 3990 GD Houten
Tel. +31 (30) 635 03 00
E-mail informatie@themiek.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: