De nieuwe versie van Insight Marketing Software wordt goed ontvangen.



De afgelopen weken heeft BHB Marketing de nieuwe versie van haar Insight Marketing Software aan klanten en prospects gepresenteerd. De software is zeer goed ontvangen. Vooral de overzichtelijke en gebruikersvriendelijke user-interface valt erg in de smaak.
Insight Marketing Sofware is de online marketing sofware van BHB Marketing. Het biedt functionaliteit voor onder andere het versturen van nieuwsbrieven, het uitvoeren van e-mail en direct-mail campagnes, het opzetten van event-driven marketing programma‘s, het beheren van marketingcontacten en het plannen van marketingactiviteiten.
Anders dan andere marketing automation oplossingen gebruikt Insight zelflerende marketing intelligence technieken waardoor het in staat is prospects in de verzamelde gegevens te ontdekken. Standaard rapportage en analyse tools blijken daarvoor ontoereikend.
“Wij zijn erg tevreden met de ontvangst van Insight 2011”, zegt Bart Hoogenraad, directeur van BHB Marketing, “met deze versie hebben we een grote stap gemaakt om marketing automation binnen het bereik van middelgrote en kleinere organisaties te brengen.
Meer informatie over Insight 2011 is te vinden op www.bhbmarketing.biz/bhb-insight-marketingsoftware.html.
BHB Marketing is specialist in business to business (B2B) marketing en helpt organisaties hun marketingresultaat te vergroten door beter te reageren op het gedrag van klanten en prospects. Meer informatie over BHB Marketing is te vinden op www.bhbmarketing.biz.

Website: http://www.bhbmarketing.biz

Bron: EMEA Persberichten



, , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: