Tijdens een feestelijk diner in Kasteel De Vanenburg te Putten, zijn op 20 april 2010 de Drogisterij Awards 2009 uitgereikt. Deze verkiezing voor beste introducties in de drogisterijbranche werd voor de twintigste keer georganiseerd door drogisterijvakblad Marketing Results. Dertien producten kregen een prachtige Drogisterij Award toegekend. Bovendien ging fabrikant Unilever met de Oeuvreprijs aan de haal.

De vakjury, toppers uit alle gelederen van de branche, nomineerde maar liefst 45 producten in 13 verschillende categorieën voor een Drogisterij Award. Hierbij werd gekeken naar of de producten vernieuwend zijn en een goede prijskwaliteit verhouding hebben. Uiteraard werd ook rekening gehouden met ondersteuning door de fabrikant, omloopsnelheid, levensvatbaarheid en uitstraling van het product.

Dertien fabrikanten mochten een ´Oscar van de drogisterijbranche‘˜ in ontvangst nemen voor hun introductie. Zij ontvingen de prachtige prijs in de vorm van een vrouwenlichaam uit handen van presentator Sebastiaan Labrie. Unilever was de veertiende, onverwachte, winnaar. Dit bedrijf ontving de felbegeerde Oeuvreprijs.

Voor aanvang van het viergangendiner dat tijdens de uitreiking plaatsvond, was er gelegenheid om bij te praten met vakgenoten. Tijdens de uitreiking maakte Ruud Conijn van The Nielsen Company inzichtelijk in welke mate de crisis invloed heeft op de drogisterijbranche en wat de verwachtingen voor de toekomst zijn. Met deze kennis à©n een goedgevulde goodiebag keerden de genodigden na een avond vol spanning weer huiswaarts.

Een uitgebreid fotoverslag is te vinden op www.marketing-results.nl.

De winnaars:

Haarkleuring & - verzorging Syoss Shampoo & Conditioner
Haarstyling Taft MAXX Power
Baby & kleuter Zwitsal Kwà¡à¡k
Wond, voet & sport Fenistil Wondgel
Intiem o.b. Flexia
OTC ThermaCare
Gezondheidsproducten KidsClin Waterpokken
Mondverzorging Oral-B Pro-Expert Serie
Geuren Replay Your Fragrance
Gezichtsverzorging NIVEA Visage Expert Lift
Herenverzorging L‘˜Orà©al Men Expert Hydra Energetic oogroller
Lichaamsverzorging Bio-Oil
Decoratieve cosmetica Max Factor False Lash Effect Mascara

NOOT VOOR DE REDACTIE

Voor meer info: Franca van Dalen, hoofdredacteur Marketing Results, E: [email protected],
M. (06) 26 49 49 17 of www.marketing-results.nl

op te vragen:
- overzicht winnaars met citaten uit het juryrapport
- overzichtsfoto van alle winnaars van een Drogisterij Award
- Logo Drogisterij Awards
- Presentator Sebastiaan Labrie met een Drogisterij Award

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular