Geheel nieuwe website voor Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip



(Persbericht) Geheel nieuwe website voor Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip
Functioneler en een moderne uitstraling

Amersfoort, 2 mei 2011 De nieuwe Golden Tulip website www.goldentulip.com is nu live. De internationale hotelketen heeft haar site volledig vernieuwd. Een van de verbeteringen is dat het boeken van een hotelkamer nu nog eenvoudiger is. Ook de uitstraling is geheel vernieuwd en in lijn met het onlangs geïntroduceerde internationale communicatieplatform.

Gebruikersvriendelijker
De nieuwe website is functioneler, heeft een gebruikersvriendelijkere navigatie en is overzichtelijker. Ook het boekingssysteem en het boekingsproces zijn geoptimaliseerd. Zo is het boekingssysteem vanaf de meeste pagina‘s toegankelijk. Ook zijn de tarieven en aanbiedingen direct zichtbaar op de homepage en is het aanbod duidelijker weergegeven. Gasten kunnen vanaf nu een eigen account aanmaken en een reservering betalen met hun gespaarde loyaliteitspunten.

Op de nieuwe website worden de Golden Tulip hotels en bestemmingen beter weergegeven. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip hebben hun eigen speciale ruimte: op deze manier wordt het aanbod verduidelijkt en de voordelen beter naar voren gebracht.

Diversiteit
De lancering van de nieuwe website valt samen met de introductie van Golden Tulip‘s nieuwe look & feel. Haike Blaauw, operationeel verantwoordelijk voor Louvre Hotels Group in de Benelux zegt: “Onze diversiteit is onze kracht. Al onze hotels bieden onze gasten een uniek verblijf. Wat zij van ons kunnen verwachten zijn prachtige ervaringen en onvergetelijke momenten. Daarnaast heeft Golden Tulip een sterke, Nederlandse identiteit. Die ingrediënten vormen de basis voor onze on en offline communicatie zoals de website. Dit zorgt ervoor dat Golden Tulip zich nog beter kan differentiëren”.

Over Golden Tulip
Golden Tulip is onderdeel van de Louvre Hotels Group die de merken Premiere Classe, Campanile, Kyriad en Kyriad Prestige voert. De totale portfolio bestaat uit zo‘n 1.100 hotels met een totaal aan 83.000 kamers in alle hotelcategorieën.
Met bijna 50 jaar ervaring als franchiseonderneming, is Golden Tulip uitgegroeid tot een hospitality bedrijf dat diensten aanbiedt in het midden-, hoog-, en luxe segment. De groep omvat meer dan 180 hotels en een totaal van 27.000 kamers in meer dan 40 landen wereldwijd.
De merken Tulip Inn (drie sterren), Golden Tulip (vier sterren) en Royal Tulip (vijf sterren), bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika een internationale standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch.
Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: