Simpel gezegd groeit een organisatie als ze nieuwe klanten werft en bestaande klanten weet te behouden. In de praktijk blijkt het focussen op beide strategieën echter lastig en worden er keuzes gemaakt. Niet zelden de verkeerde. Het marketingbudget van bedrijven wordt grotendeels gereserveerd voor werving van nieuwe klanten en niet voor het behouden van bestaande klanten. De voordeur wordt met diverse acties wagenwijd open gezet, maar men vergeet de achterdeur dicht te houden. Hier gaat het mis...
Marketingbureau Purple Proof adviseert haar klanten vanuit de visie: 4 doeltreffende stappen naar groei. Deze is vanaf vandaag na te lezen in een e-book. De vier fundamentele stappen worden toegelicht, voorzien van tips en quick wins. Gratis downloaden via: www.purpleproof.nl
Bekijk ook deze populaire persberichten
Trending
- Interieur Plus & het Italiaanse designmerk Kristalia slaan de handen in elkaar
- Gezin Kas uit Zeist terecht
- Uitspraak in zaak vechtpartij bij discotheek Starlight in Nijkerkerveen
- Marktanalyse Computer Profile: opnieuw stijging van ERP-gebruik in 2011
- Wannahaves vanaf januari 2010 op de televisie in het Midden-Oosten
Popular
- Guus Meeuwis’ Groots Overzee concert dit jaar op Texel
- Gratis online meting organisatiecultuur
- Tas ballonnen achtergelaten op Den Haag CS, verdachte geeft zichzelf aan
- ATN Arab IPTV box: meer dan Arabische 500 TV zenders in HD-ready kwaliteit zonder schotel!
- Digital Yuan wordt beschouwd als “Hoogste Potentiële Opbrengst” Investering