Hans Anders kiest voor retail intranet Winkelfocus van Kega



(Persbericht) Optiekketen Hans Anders kiest voor Winkelfocus van Kega om een professionaliseringslag te maken. Hans Anders, met ruim 370 winkels in Nederland, België en Frankrijk, heeft gekozen voor een nieuwe retail intranet-oplossing. De intranetoplossing waarvan Hans Anders eerder gebruik maakte, sloot niet meer aan op de toenemende retailwensen van de optiekketen. Naast de Nederlandse vestigingen, worden ook de vestigingen in België en Frankrijk van Winkelfocus voorzien.

Meertaligheid en naadloze aansluiting op interne processen
Na afweging van diverse mogelijkheden is de keus op Winkelfocus van Kega gevallen omdat het systeem naadloos aansluit op de interne processen van Hans Anders. Daarnaast wordt het systeem met meertaligheid aangeboden. Bovendien heeft Kega een zeer grote expertise in retail en retail intranet, aldus Hans Anders. Door het gebruik van Winkelfocus biedt Hans Anders zijn winkeliers nu onder andere nieuws, een interne telefoongids, up-to-date handboeken en alle formulieren digitaal. Winkelfocus is inmiddels succesvol geïmplementeerd in Nederland, de doorvertaling naar de andere landen is op dit moment in volle gang. Vanaf dit najaar zullen ook de Belgische winkels gebruik gaan maken van Winkelfocus.

Over Hans Anders
In 1982 opende Hans Anders zijn eerste winkel in Rotterdam. Met ruim 250 vestigingen is Hans Anders in een kleine 30 jaar tijd uitgegroeid tot de grootste opticien van Nederland. In België heeft Hans Anders inmiddels ruim 80 winkels en zelfs in Frankrijk zijn al meer dan 40 winkels geopend. Hans Anders vindt dat ieder montuur betaalbaar moet zijn en blijven. Hans Anders gaat altijd voor 100% klanttevredenheid. Sinds eind 1999 verkoopt Hans Anders ook hoortoestellen.

Intranetoplossing specifiek voor de retailbranche
Winkelfocus van Kega is een speciale intranetoplossing, toegespitst op de retailbranche. Via Winkelfocus is het mogelijk om zowel informatie te delen als taken uit te voeren op het intranet. Dit zorgt voor efficiëntere communicatie tussen hoofdkantoor en winkels. Daarnaast waarborgt het systeem de merkidentiteit van de retailer. Een winkelier kan met Winkelfocus via één duidelijk communicatiekanaal onder meer advertenties en posters opmaken, formulieren invullen en het laatste nieuws lezen. Winkelfocus is een begrip in retailland.

Kega, dé specialist in retail
Kega is dé specialist op het gebied van retail. Voor retailgerichte merken en retailketens ontwikkelt Kega krachtige, effectieve actiemarketingconcepten voor de (online)winkelvloer. Met als basis retailcommunicatie, actiemarketing en e-commerce bundelt Kega alle communicatiebehoeften van retailers onder één dak. Klanten van Kega zijn onder meer Ziengs, Score, Kwantum, Trendhopper, Nettorama, Ziengs, TUI, Primera, Wibra en Xenos.

_________________________________________________________________
Contactinformatie
Zie voor meer informatie www.kega.nl en www.hansanders.nl .
Of neem contact op met:

Talitha Dhondai E: talitha.dhondai@kega.nl T: 0252 750 275
Jan Passchier E: jan.passchier@kega.nl T: 0252 750 275



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: