Hans Gelauff inspiratiebron voor NLP & Communicatie Masters



Hoevelaken, 16 april 2010 Hans Gelauff, verandermanager gespecialiseerd in retail en franchise, is uitgenodigd om zijn ervaringen als manager en als mens te delen met deelnemers aan een Masters-opleiding NLP & Communicatie. Al voor zijn start als zelfstandig gevestigd adviseur is het bijzondere levensverhaal van ´Mr Retail‘ opgemerkt door onder andere marketingprofessionals. Met ruim dertig jaar managementervaring in zeven verschillende branches, heeft Hans Gelauff een schat aan kennis opgebouwd waar bedrijven die hun organisatie op een hoger plan willen tillen hun voordeel mee kunnen doen.

Voor de Masters-cursisten NLP & Communicatie zal Hans Gelauff ingaan op dezelfde thema‘s die hij eerder onder andere tijdens een kleine bijeenkomst georganiseerd door het NIMA voor het voetlicht mocht brengen. De impact van gebeurtenissen in zijn persoonlijke leven en de uitdagingen waar hij in zijn professionele leven tot nu toe voor werd gesteld, blijken een bron van inspiratie te zijn. De succesvolle turnaround van verlies naar winstgevend en groeiend die Bruna onder zijn leiding heeft gemaakt, zijn ervaring als assortimentsmanager met de invoering van de toentertijd nieuwe C-1000 formule, de geslaagde commerciële herpositionering bij Wickes Bouwmarkten die hij heeft gerealiseerd, de Bouwmaat afhaalwinkels die onder aanvoering van Hans Gelauff op de kaart zijn gezet, het bedrijf Wastora dat hij destijds weer winstgevend heeft weten te maken; het zijn slechts enkele voorbeelden. Wat Hans‘ presentatie over zijn levensverhaal echter vooral bijzonder maakt, is dat hij zeer openhartig vertelt over zijn persoonlijke hoogte en dieptepunten als mens en als manager. Zijn vermogen om ondanks grote tegenslagen door te gaan, en het feit dat hij ondanks indrukwekkende successen gewoon bescheiden blijft maakt dat Hans Gelauff mensen steeds weer weet te raken.

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie, of voor een persoonlijk gesprek met Hans Gelauff, kunt u contact opnemen met Ewold de Bruijne van Brightmen and Coolwords, bureau voor strategische communicatie, tel. 06 - 182 603 52, e-mail: ewold@bmcw.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: