Oudewater, 19 september 2007 – Na een pitch met gerenommeerde PR bureaus heeft het één jaar jonge bureau HarverPro de opdracht gekregen van het Engelse vruchtensap Pomegreat om de PR campagne voor het komende jaar te verzorgen. De keuze is gevallen op HarverPro omdat deze zich volgens Pomegreat geprofileerd heeft door creativiteit, verdieping en persoonlijke benadering.

Harriet Verhoeven van HarverPro: ‘Na een vliegende start in juli vorig jaar met PR-activiteiten rondom de lancering van Campina Melkschuim (waarbij Frans Bauer werd ingezet in een viral marketing concept) hebben we er veel interessante opdrachten bij gekregen. Vanuit deze startpositie zijn we in één jaar doorgegroeid naar een bedrijf met 4 personen dat sinds januari vanuit een eigen kantoorpand in het groene Hart ongeveer 15 accounts kan voorzien in de juiste Communicatie & PR strategieën.’

 In mei werd HarverPro lid van de VPRA, Brancheorganisatie voor PR/communicatie adviesbureaus.

 Vanaf medio oktober ligt Pomegreat in de Albert Heijn. Naast de Pomegreat account zal HarverPro zich komende maanden intensief bezig houden met de PR voor Carlton Hotel Collection en de communicatie voor de Nederlandse Vereniging van Informatiedienstenaanbieders.

 Andere klanten van HarverPro zijn onder andere:

-         Route 55 uitzendorganisatie voor routiniers (lancering en communicatie)

-         KamaSutra Cosmetics (uitbouwen naamsbekendheid)

-         Expert Vision (Lancering van on line soft ware voor de reiswereld)

-         By Gordon Jewels (lancering en naamsbekendheid)

-         Sound of Data (persvoorlichting)

-         We Care Foundation (Activation nieuwe charity organisatie voor Horeca)

-         Interhal (business to business strategieën en vakbranche benadering)

-         Renaissance Aruba & Curacao (persbenadering)

 Meer informatie over HarverPro is te vinden op www.HarverPro.nl