Human Inference sluit partnership met 123dm.nl



(Persbericht) 24/7 up-to-date gegevens voor sales- en marketingcampagnes

Arnhem, 13 oktober 2010 Human Inference, Europees marktleider op het gebied van datakwaliteitsoplossingen, heeft een partnership gesloten met 123dm.nl, specialist in direct marketing. 123dm.nl heeft de HIquality Suite van Human Inference toegevoegd aan haar productportfolio. Hierdoor kunnen klanten van 123dm.nl naast het aankopen van prospectgegevens ook eenvoudig en voordelig online zakelijke relatiebestanden valideren, analyseren en klantprofielen opstellen. Met de HIquality Suite is 123dm.nl in staat om de relatiebestanden van opdrachtgevers te matchen tegen haar eigen database, waardoor deze relatiebestanden kunnen worden aangevuld met relevante informatie uit de database van 123dm.nl. Doordat klanten nu altijd over up-to-date gegevens kunnen beschikken, kan de ROI op de campagnes eenvoudig worden verhoogd.

Naast het feit dat 123dm.nl ondernemers de gelegenheid biedt om 24 uur per dag, zonder tussenkomst van medewerkers, prospectgegevens in te kopen, is er de mogelijkheid om online klantprofielen op te stellen en te analyseren. James Peterzon van 123dm.nl licht toe: “Het resultaat van direct marketing staat of valt met de juiste gegevens. Wij helpen bedrijven succes te behalen door hen gemakkelijk toegang te bieden tot up-to-date prospectgegevens en zo kansrijke nieuwe klanten te vinden. Naast succes bij prospects zijn bestaande relaties ook vaak een belangrijke doelgroep bij direct marketing campagnes. Ook voor deze campagnes is goede datakwaliteit essentieel voor een hoge ROI. Om bedrijven hierbij te ondersteunen, kunnen wij nu met de HIquality Suite de gegevens van hun bestaande klanten matchen en aanvullen met onze eigen data, waardoor de kwaliteit sterk verbetert.” Om klantbestanden online up-to-date te houden, biedt het internetbedrijf ook diverse onderhoudsvormen.

Sabine Palinckx, CEO bij Human Inference, over de samenwerking: “Human Inference zet zich al vijfentwintig jaar in voor het verhogen van de datakwaliteit bij diverse organisaties. Wij zijn dan ook verheugd over de samenwerking met 123dm.nl, omdat juist in deze branche datakwaliteit van essentieel belang is. Met haar betaalbare online oplossing maakt 123dm.nl het ook voor het MKB mogelijk om te profiteren van up-to-date gegevens. Hiermee voorkomen organisaties dat zij onnodig geld en tijd investeren in campagnes die bij voorbaat al gedoemd zijn te mislukken, doordat de gegevens waarop de campagnes worden gebaseerd, verouderd of onvolledig zijn. Onze software levert de klanten van 123dm.nl dus niet alleen meer informatie op, maar ook een aanzienlijke besparing.”

-------------------------------

Over 123dm.nl
De oprichters van 123dm.nl hebben hun sporen sinds 1990 verdiend op het gebied van direct marketing. Zij streven ernaar direct marketing toegankelijker te maken voor iedere ondernemer en marketeer. 123dm.nl heeft als referentiebestand het meest uitgebreide en actuele bedrijvenbestand van Nederland met daarin alle bedrijven, zzp‘ers, verenigingen en stichtingen in Nederland. Dit bestand bevat ruim 2 miljoen vermeldingen en blijft constant actueel, omdat het gevoed wordt door bronnen als de Telefoongids, Kamer van Koophandel en TNT Post. De webapplicatie die 123dm.nl heeft ontwikkeld is zeer eenvoudig in gebruik. 123dm.nl is aangesloten bij branchevereniging DDMA.

Over Human Inference
Human Inference is marktleider op het gebied van oplossingen die de kwaliteit van contactgegevens verbeteren en vervuiling voorkomen. De software is gebaseerd op natuurlijke taalverwerking die gebruikmaakt van landspecifieke kennis. Daarnaast kunnen gegevens vanuit verschillende databronnen geïntegreerd worden.

Meer dan 250 bedrijven zetten de Human Inference oplossingen in voor het bereiken van customer intimacy, operational excellence en compliance. Gegevens van hoogwaardige kwaliteit zijn een harde voorwaarde voor het bereiken en behouden van een eenduidig klantbeeld, voldoen aan regelgeving, opsporing van fraude en efficiënte zoekprocessen in call centers.

Naast het hoofdkantoor in Arnhem heeft Human Inference vestigingen in Engeland, Duitsland, België, Spanje en Zweden en vertegenwoordigingen in Frankrijk, Italië, Zwitserland, Oostenrijk en Maleisië. Human Inference software is in gebruik bij, onder andere, AEGON, Allianz, ANWB, Achmea, Center Parcs, Ministerie van Justitie, Essent, ING Group, KPMG, KPN, Nederlandse Spoorwegen, SenterNovem, De Telegraaf, MesseMünchen en Wehkamp. Voor meer informatie: www.humaninference.nl.

Meer informatie:
Marcommit PR
Femke Jansen
Tel. 035-5822730
E-mail: humaninference@marcommit.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: