Hunkemöller kiest voor retail intranet Winkelfocus van Kega



(Persbericht) Lingerieketen Hunkemöller kiest voor Winkelfocus van Kega om een professionaliseringslag te maken. Hunkemöller, met bijna 500 winkels binnen en buiten Europa, heeft gekozen voor een nieuwe retail intranet-oplossing. De intranetoplossing waarvan Hunkemöller eerder gebruik maakte, sloot niet meer aan op de toenemende retailwensen van de lingerieketen. Naast de Nederlandse vestigingen, worden ook de vestigingen in Duitsland, Denemarken, België, Frankrijk en Spanje van Winkelfocus voorzien.

Meertaligheid en naadloze aansluiting op interne processen
De keus is op Winkelfocus van Kega gevallen omdat het systeem naadloos aansluit op de interne communicatiebehoefte. Daarnaast wordt het systeem met meertaligheid aangeboden. Door het gebruik van Winkelfocus biedt Hunkemöller haar winkels nu onder andere nieuws, opmaak van lokale signing, up-to-date handboeken en zijn alle formulieren digitaal beschikbaar. Winkelfocus is inmiddels
succesvol geïmplementeerd in alle Europese landen.

Over Hunkemöller
Hunkemöller, opgericht in 1886, is een Nederlands merk; één van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux-landen. Het in-house design team van Hunkemöller houdt zich constant bezig met productinnovatie en vernieuwing. Hunkemöller heeft circa 2.700 medewerkers en bijna 500 winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saoedi-Arabië,Egypte, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland, Polen en Sint Maarten. De lingerieketen gaat door met de internationale expansie ook in de vorm van Internationaal Franchise. In januari 2011 toont Hunkemöller wederom haar Fall/Winter 2011 collectie tijdens de Amsterdam International Fashion
Week.

Intranetoplossing specifiek voor de retailbranche
Winkelfocus van Kega is een speciale intranetoplossing, toegespitst op de retailbranche. Via Winkelfocus is het mogelijk om zowel informatie te delen als taken uit te voeren op het intranet. Dit zorgt voor efficiëntere communicatie tussen hoofdkantoor en winkels. Daarnaast waarborgt het systeem de merkidentiteit van de retailer. Een winkelier kan met Winkelfocus via één duidelijk communicatiekanaal onder meer advertenties en posters opmaken, formulieren invullen en het laatste
nieuws lezen. Winkelfocus is een begrip in retailland.

Kega, dé specialist in retail
Kega is dé specialist op het gebied van retail. Voor retailgerichte merken en retailketens ontwikkelt Kega krachtige, effectieve actiemarketingconcepten voor de (online)winkelvloer. Met als basis retailcommunicatie, actiemarketing en e-commerce bundelt Kega alle communicatiebehoeften van retailers onder één dak. Klanten van Kega zijn onder meer Score, Kwantum, Trendhopper, Nettorama, Ziengs, TUI, Primera, Wibra en Xenos.
_________________________________________________________________
Contactinformatie
Zie voor meer informatie www.kega.nl en www.hunkemoller.nl . Of neem contact op met:

Kega
Talitha Dhondai E: talitha.dhondai@kega.nl T: 0252 750 275
Jan Passchier E: jan.passchier@kega.nl T: 0252 750 275



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: